Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik tracht het progje PGCT op mijn PDA aan de praat te krijgen maar het lukt (nog) niet.

Ik heb een iPaq 2210 en na wat zoekwerk vond ik:

MS Pocket PC versie 4.20.0 (build 14053) ©1996 2003

Intel PXA255

mem 57.09

Wat heb ik gedaan.

PGCT naar de PDA gekopieerd en daarna laten geïnstalleerd. Ik krijg een icoontje in Start Programs. Als ik daar op klik zie ik even dat het progje geladen wordt, maar dan niets meer.

Toen dacht ik zou het aan .Net liggen? Het progje heb ik gedownload (NETCFSetupv2.msi) en gekopieerd naar mijn PDA.

Als ik er op klik krijg ik de foutmelding: There is no application associated with "NETCFSetupv2" run the application first, then open this file from within the application.

Heeft iemand een Hint?

Het is een begrijpelijk foutje, het .msi bestand moet vanaf je computer geinstalleerd worden naar je PDA en niet vanaf de PDA zelf. Ik zal het op de site wat duidelijker vermelden.

Geplaatst

Na een tijdje wroeten ontdekt dat het probleem zat in Async. Ik gebruikte 3.8. en 4.2 liet zich niet installeren. Dat lukte wel met Async 4.5

Daarna .Net weer geinstallerd en alle problemen zijn opgelost.

Geplaatst

Wanneer in Microsoft.NET wil installeren krijg ik een melding dat het geen geldig WindowsCE programma is en dus niet geinstalleerd kan worden. Ik heb een pocket PC met Windows CE 3.0. Kan het programma daar op draaien?

Geplaatst
Wanneer in Microsoft.NET wil installeren krijg ik een melding dat het geen geldig WindowsCE programma is en dus niet geinstalleerd kan worden. Ik heb een pocket PC met Windows CE 3.0. Kan het programma daar op draaien?

Die melding kreeg je waarschijnlijk op de PDA omdat je probeert te installeren vanaf de PDA zelf.

De installatie van .NET moet echter vanaf de computer plaatsvinden via ActiveSync naar de PDA.

Geplaatst

Die melding kreeg je waarschijnlijk op de PDA omdat je probeert te installeren vanaf de PDA zelf.

De installatie van .NET moet echter vanaf de computer plaatsvinden via ActiveSync naar de PDA.

Nee hoor, gewoon via de pc geïnstalleerd. Op de pc gaat het ook goed, maar krijg op mijn pda deze melding.

Geplaatst

Nee hoor, gewoon via de pc geïnstalleerd. Op de pc gaat het ook goed, maar krijg op mijn pda deze melding.

Misschien een nieuwere versie van ActiveSync nodig ??

Geplaatst
Misschien een nieuwere versie van ActiveSync nodig ??

Dit betreft versie 4.2. Het installeren lijkt ook goed te gaan. nadat ik de melding heb gekregen controleer het scherm van de pda. Als ik daar ga kijken krijg ik de bewuste melding. kan het zijn dat windows CE versie 3.0 niet goed is?

Geplaatst

Jammer,

weer niet voor de smartphone :dribble:

Eehm... Weet je dat zeker Lteunis? Als ie op windhoos draait moet het wel aan de praat te krijgen zijn hoor! :thumbup:

Yep, ik draai op WM6 en krijg bij de start al illegal calls.

Heb je .net 2 al geüpdated?

dat zal ik doen. (is dat nodig dan met net een nieuw OS?)

Heb net geprobeerd om .NET te upgraden maar dat gaat dus niet want deze versie bestaat al in ROM.

De foutmelding die ik krijg bij het opstarten van PGCT is:

er is een onverwachte fout opgetrede....bla bla

Details:

PGCT.exe

NotSupportedException

bij

Microsoft.AGL.Common.MISC.HandleAr()

bij

System.Windows.Forms.Control._InitInstance()

bij

System.Windows.Forms.Control..ctor()

bij

System.Windows.Forms.Button..ctor()

bij PGCT.Hoofdmenu..ctor()

bij

System.Reflection.RuntimeConstructorInfo.InternalIinvoke()

bij

System.Reflection.ConstructorInfo.InternalIinvoke()

bij

System.Activator.CreateInstance()

at

MyForms.Create__Instance__() at MyForms.get_Hoofdmenu() bij PGCT.Hoofdmenu.Main()

Let op de dubbele underscores in rood en de dubbele punt in rood. __Instance en ..ctor()

Geplaatst (bewerkt)

Jammer,

weer niet voor de smartphone :blush:

Eehm... Weet je dat zeker Lteunis? Als ie op windhoos draait moet het wel aan de praat te krijgen zijn hoor! :thumbup:

Yep, ik draai op WM6 en krijg bij de start al illegal calls.

Heb je .net 2 al geüpdated?

dat zal ik doen. (is dat nodig dan met net een nieuw OS?)

Heb net geprobeerd om .NET te upgraden maar dat gaat dus niet want deze versie bestaat al in ROM.

De foutmelding die ik krijg bij het opstarten van PGCT is:

er is een onverwachte fout opgetrede....bla bla

Details:

PGCT.exe

NotSupportedException

bij

Microsoft.AGL.Common.MISC.HandleAr()

bij

System.Windows.Forms.Control._InitInstance()

bij

System.Windows.Forms.Control..ctor()

bij

System.Windows.Forms.Button..ctor()

bij PGCT.Hoofdmenu..ctor()

bij

System.Reflection.RuntimeConstructorInfo.InternalIinvoke()

bij

System.Reflection.ConstructorInfo.InternalIinvoke()

bij

System.Activator.CreateInstance()

at

MyForms.Create__Instance__() at MyForms.get_Hoofdmenu() bij PGCT.Hoofdmenu.Main()

Let op de dubbele underscores in rood en de dubbele punt in rood. __Instance en ..ctor()

Even geduld Leo, dan maak ik straks even een testversie met een deel van de origineel van PGCT, speciaal voor smartphones. :dribble: Probleem is alleen dat het in een andere programmeertaal moet en dat ik die nog niet helemaal ken... :blush:

bewerkt door Team Sweetlake
Geplaatst
Is het programma geschikt voor pocket pc met windows ce versie 3.0?

Nee, helaas niet. Windows CE 3.0 is de versie die vooraf ging aan PocketPC 2003 en het programma werkt vanaf pocketPC 2003...

Sorry dat ik er niet zelf op gekomen ben. :thumbup:

Geplaatst

Is het programma geschikt voor pocket pc met windows ce versie 3.0?

Nee, helaas niet. Windows CE 3.0 is de versie die vooraf ging aan PocketPC 2003 en het programma werkt vanaf pocketPC 2003...

Sorry dat ik er niet zelf op gekomen ben. :thumbup:

Da's nou jammer! :dribble:

Geplaatst

:D sinds 2 weken een pda, de asus 639, en het programmaatje staat erop hoor. helemaal perfekt.moest nog wel een nieuwere versie van net. frame :blush: , ofziets erop zetten. maar ook dat ging in een moeite door. morgen gaan we den bosch onveilig maken dus kan ik het programma gelijk in werking stellen.

:thumbup::dribble::blush:

Geplaatst

Wij hebben het programma draaien op een Ipaq HX4700 met WM5.

Ziet er goed uit, alleen is bij ons de output van de Romeinse getallen in een lichtgrijze kleur ipv zwart.

Bedankt.

Geplaatst
Wij hebben het programma draaien op een Ipaq HX4700 met WM5.

Ziet er goed uit, alleen is bij ons de output van de Romeinse getallen in een lichtgrijze kleur ipv zwart.

Bedankt.

Ik zet het meteen op mijn 'Things to do'-lijstje !!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...