Noci Geplaatst 5 juni 2007 Geplaatst 5 juni 2007 (bewerkt) Wie weet waar je die stickers kunt bestellen die je in een logboekje kunt plakken. Mijn dank is groot! Noci 5 juni 2007 bewerkt door Noci
Noci Geplaatst 5 juni 2007 Auteur Geplaatst 5 juni 2007 Ik zou hier is kijken. Ik weet en zie al genoeg dank Noci
The cache busters Geplaatst 5 juni 2007 Geplaatst 5 juni 2007 Gewoon lekker zelf creatief zijn en een sticker ontwerpen. Dan thuis uitprinten op een stickervel die je kan kopen bij kantoorboekhandels.
ET4FR & CO Geplaatst 5 juni 2007 Geplaatst 5 juni 2007 Gewoon lekker zelf creatief zijn en een sticker ontwerpen. Dan thuis uitprinten op een stickervel die je kan kopen bij kantoorboekhandels. Juist ! Zelf iets moois maken en op adres etiketten printen
Team Krabbegat Geplaatst 5 juni 2007 Geplaatst 5 juni 2007 (bewerkt) Die stickers kan je het beste niet in micro's plakken, hierdoor word de logrol te dik en past bij na en paar stickers niet meer in het kokertje. Het beste kan je een stempel gebruiken. Die maken een logrol niet dikker. In regulars zijn de logboekje meestal groot genoeg daar kunnen de stickers makkelijk in. 5 juni 2007 bewerkt door Team Krabbegat
Fire5 Geplaatst 5 juni 2007 Geplaatst 5 juni 2007 Te dik? Mwooaah, kwestie van een niet te dikke rol bij aanvang en iets vaker vervangen.
Aanbevolen berichten