Spring naar bijdragen

Geocaching in Afrit 9 (VRT).05-05-2003


Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje lid van de msn group GPSWORKSHOP.

Dit i.v.m. de vele motorrijders met een GPS.

 

(toevallig dit weekend ook mijn GPS-V met een houder van Touratech op mijn PC800 gemonteerd).

 

Vandaag zie ik dat er iemand iets gepost heeft op het prikbord.

Het gaat hier om een reportage over geocaching.

 

Ga even naar Het prikbord op die site.

 

Laat die videorecorders of voor een enkeling de DVDrecorders maar snorren.

 

Groet "druiventuin".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, ik heb de reportage gezien. Goed gedaan. Duidelijk. Geocaching wordt zo ook in België goed bekend. En Volvo kan blij zijn dat ze in zee zijn gegaan met Speerpunt en Rovertje en alle mensen om de site en forum heen want dit is goede publicity.

Geocaching.be prachtig in beeld, laten we hopen dat het trekt (zijn er al recente site-bezoekersaantallen statistieken? ).

Ik zag het eerste stukje helaas niet van de uitzending. Heb ik de 4 WD gemist of kwam die totaal niet in beeld (hij werd wel genoemd)?

 

Procifiat! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is geen 4WD van Volvo in beeld geweest, wel mijn trouwe vierwieler van Engelse makelij... Ik ga eerlijk zijn, ik had het voorgesteld aan Volvo, zodoende konden wij toch iets terug doen voor hen, kwestie juiste return te kunnen geven. Maar het publiek van Afrit 9 is niet geschikt voor een Volvo, dat is wat Volvo mij te vertellen had. Het programma Afrit 9 bezit niet genoeg kwaliteit om verbonden te worden aan Volvo.... Dus één van de eerste beelden was dat ik kwam aangereden met mijn Landrover, mijn laptop nam om boven op de voorkap deze open te klappen en aan een voorbereidende ronde begon. Niets met realiteit te maken, maar zo kreeg men de link met internet in beeld....

 

Qua statistiek; gemiddeld krijgen we een 100 bezoekers per dag...voor de uitzending rond 20.30 h telde ik 76 bezoeken, 2 minuten na het dichtklappen van die munitiekist was dit al gestegen tot 345 !!! De site is er een 10-tal minuten uit geweest. Teller stopte om middernacht op 635... Nu op dit moment dinsdag 09:00 h telde ik al een 80-tal bezoeken op onze site. Als hier 10 % van blijft hangen is het goed geweest. De reacties zijn allen zeer positief, en dat was ook de betrachting een positief beeld te brengen van onze hobby.

 

Allen bedankt voor de complimenten en tot in het veld....

 

Rovertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn complimenten Rovertje, het was kort, maar duidelijk.

 

Zelfs ik op Malta heb de reportage vandaag kunnen zien. VRT kan ik niet ontvangen, maar ik zag dat BVN vanmiddag een Afrit 9 uitzending had.

 

BVN is een satellietzender die Nederlandse en Belgische programma's herhaalt, veelal van de vorige dag, maar ook wel veel ouder. Het was dus een gokje, maar inderdaad werd het GPS-item uitgezonden.

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...