Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hoi,

vandaag eindelijk mijn geko 201 binnengekregen.

In de engelse handleiding wordt gesproken van 'light timeout' en uit de omschrijving begrijp ik dat je hiermee kunt kiezen hoe lang de verlichting van de display aan blijft.

bij mijn gps krijg ik mijn display niet verlicht, ook als ik de 'light timeout' verander in bv 2 minuten.

Is mijn lampje kapot, of begrijp ik de engelse handleiding niet goed?

Geplaatst

Ik heb nooit een Geko gehad, maar vaak moet je even op de aan-uit knop drukken om de verlichting aan te krijgen.

Geplaatst

Je doet de verlichting aan en uit door de aan/uit knop kort in te drukken.

Als de verlichting aan staat bepaalt de light timeout na hoeveel tijd de verlichting uit zichzelf weer uitgaat.

Als je een willekeurige knop indrukt gaat hij dan weer een tijdje aan.

Dit omdat het stroomverbruik van de verlichting veel meer is dan die van de rest van het toestel.

Geplaatst

Ik zou er overigens mee oppassen. Als hij namelijk op automatisch uit staat en je hebt het apparaat in je zak, wil er nog wel eens een knopje ingedrukt worden (als je bukt ofzo). Dan gaat het licht weer aan zonder dat je het in de gaten hebt. Brandt de verlichting dus nog continue en is je accu/zijn je batterijen nog binnen de kortste keren leeg.

Jammer dat er geen toesenbordvergrendeling op die apparaten zit :(

Geplaatst
hoi,

In de engelse handleiding wordt gesproken van 'light timeout' en uit de omschrijving begrijp ik dat je hiermee kunt kiezen hoe lang de verlichting van de display aan blijft.

bij mijn gps krijg ik mijn display niet verlicht, ook als ik de 'light timeout' verander in bv 2 minuten.

Heb je er geen ned. handleiding bij??

Je kan hem zo aanvragen via Garmin en dan sturen ze hem zo op.

Veel duidelijker als je niet zo heel sterk bent in Engels.

Mocht je iets nodig hebben en er niet uitkomt hoor ik het wel.

Heb de ned handleiding in bezit.

Groet de Peetjes

Geplaatst

hoi, ik heb 't inderdaad intussen gevonden; je moet de startknop kort indrukken zoals hier werd gesuggereerd.

'k heb 'm ook vrij snel maar weer uitgezet, want de batterijen gaan nu al razendsnel leeg zeg!

bedankt voor het meedenken!

He Peetjes, net voor mij nog een reply toegevoegd.

ik heb inderdaad niet de nederlandse handleiding, maar heb 'm al aangevraagd bij Garmin, dus hoop 'm eind volgende week binnen te krijgen.

tot die tijd lukt het wel met de engelse, maar nederlands leest voor hele specifieke dingen toch nét wat prettiger.

bedankt voor het aanbod!

Geplaatst

Heb je er geen ned. handleiding bij??

Je kan hem zo aanvragen via Garmin en dan sturen ze hem zo op.

Veel duidelijker als je niet zo heel sterk bent in Engels.

Mocht je iets nodig hebben en er niet uitkomt hoor ik het wel.

Heb de ned handleiding in bezit.

De NL importeur gaat waarschijnlijk geen NL handleiding verstrekken bij een zelf geimporteerde gpsr.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...