De Roode Loper Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 Ik zag dit This is a subscriber-only cache. boven aan staan bij een cachebeschrijving. Wat houdt dat in?
Mr.Chaos Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 Ik zag dit This is a subscriber-only cache. boven aan staan bij een cachebeschrijving. Wat houdt dat in? Die cache is alleen zichtbaar/logbaar voor Premium Members van gc.com
De Roode Loper Geplaatst 23 mei 2007 Auteur Geplaatst 23 mei 2007 Ik zag dit This is a subscriber-only cache. boven aan staan bij een cachebeschrijving. Wat houdt dat in? Die cache is alleen zichtbaar/logbaar voor Premium Members van gc.com Dat zijn toch MEMBER ONLY CACHES?
Team-Eppie Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 Ik zag dit This is a subscriber-only cache. boven aan staan bij een cachebeschrijving. Wat houdt dat in? Die cache is alleen zichtbaar/logbaar voor Premium Members van gc.com Dat zijn toch MEMBER ONLY CACHES? Van het Groundspeak forum: Subscriber-Only Caches Some caches are only available to premium members. This has been a request of many geocachers who want to put more energy into designing a cache for dedicated geocachers. As the cache owner, you can make any of your caches "subscriber only," so folks will need a subscription to seek it out. (Note: member only caches may not be any better than public geocaches. Each cache is managed by their cache owner.)
De Roode Loper Geplaatst 23 mei 2007 Auteur Geplaatst 23 mei 2007 Van het Groundspeak forum: Subscriber-Only Caches Some caches are only available to premium members. This has been a request of many geocachers who want to put more energy into designing a cache for dedicated geocachers. As the cache owner, you can make any of your caches "subscriber only," so folks will need a subscription to seek it out. (Note: member only caches may not be any better than public geocaches. Each cache is managed by their cache owner.) Ik ben premium member, dus ik zou die cache kunnen gaan doen . Op de kaart van .nl staat het stipje in de Noordzee. Als je geen premiummember bent kun je het stipje wel aanklikken, maar je krijgt geen WP boven aan de pagina te zien. Als premiummeber dus wel. Er zit dus eigenlijk geen verschil tussen SubscriberOnlyCaches en MemberOnlyCaches ?
Team-Eppie Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 Van het Groundspeak forum: Subscriber-Only Caches Some caches are only available to premium members. This has been a request of many geocachers who want to put more energy into designing a cache for dedicated geocachers. As the cache owner, you can make any of your caches "subscriber only," so folks will need a subscription to seek it out. (Note: member only caches may not be any better than public geocaches. Each cache is managed by their cache owner.) Ik ben premium member, dus ik zou die cache kunnen gaan doen . Op de kaart van .nl staat het stipje in de Noordzee. Als je geen premiummember bent kun je het stipje wel aanklikken, maar je krijgt geen WP boven aan de pagina te zien. Als premiummeber dus wel. Er zit dus eigenlijk geen verschil tussen SubscriberOnlyCaches en MemberOnlyCaches ? Volgens mij niet nee. In de tekst hebben ze het zowel over subscriber als over members-only caches. En dat in dezelfde uitleg...
GeoGeldrop Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 Naar aanleiding van dit draadje eens even gaan zoeken, blijkt er een behoorlijk aantal member only caches virtueel in de Noordzee ten westen van Texel te liggen. B.v. GCRZPJ, GCG9JE, GC116FZ en zo nog een aantal. Zo blijkt er ineens een multi vlakbij huis te liggen die we op de .nl-kaart nog niet hadden gezien (hadden het natuurlijk ook kunnen zien in de .com lijst met nearest caches maar die gebruiken we minder vaak). Handig voor de niet-members die nu geen 'ondoenbare' bolletjes in hun achtertuin hebben liggen, minder handig voor de members die nu een bolletje in hun achtertuin missen.
De Roode Loper Geplaatst 23 mei 2007 Auteur Geplaatst 23 mei 2007 Zou je het GC-nummer eens kunnen doorgeven? GCG9J7
pa3fus Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 Als je naar de pagina gaat terwijl je nog niet ingelogd bent dan is de melding overduidelijk in dikke rode letters: You need to log in and be a premium member in order to view subscriber-only caches. Login if you are a premium member, or visit the premium member page to find out how to upgrade your account to a premium member. Na aanmelding staat er dan netjes de pagina op de pagina voor een niet premium member: Sorry, the owner of this listing has made it viewable to subscribers only. Visit the premium member page to find out how to upgrade your account to a premium member. en een wel premium member zit de normale pagina met enkel de vermelding: This is a subscriber-only cache. Tja en als je dan daar met z'n tweetjes terplekke bent, 1 wel PM en de ander niet dan kan er in het logboek wel gelogd worden maar op de website dus enkel door de PM. Was Ciara minder blij mee, J-W heeft dus een puntje meer die dag. Groeten Jan-Willem
BBosman Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 (bewerkt) Het is voor niet Premium Members echter wel mogelijk om Member Only caches te loggen. Ga als niet Premium Member naar http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?WP=?????? waarbij je de ???? vervangt door de GC code van de Member Only cache. En dan kun je hem gewoon loggen. Dislaimer: Voor de mensen die denken dat dit "hacken" is. Ik werd op deze mogelijkheid gewezen door een moderator op het Amerikaanse geocaching forum. Deze methode wordt gedoogd voor dit soort familie cacher situaties. 23 mei 2007 bewerkt door BBosman
Team Firefox Geplaatst 24 mei 2007 Geplaatst 24 mei 2007 Hoeveel member only caches zijn er eigenlijk in Nederland?
De Roode Loper Geplaatst 24 mei 2007 Auteur Geplaatst 24 mei 2007 (bewerkt) Hoeveel member only caches zijn er eigenlijk in Nederland? Volgens mijn PQ 18. Xaa was me al voor. 24 mei 2007 bewerkt door De Roode Loper
Aanbevolen berichten