Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Aan mijn slotzin kun je wel zien dat ik het ook niet al te serieus bedoeld heb. :)

En misschien ben ik wat overgevoelig geworden door het veelvuldig gebruik van digibeet, wat adigibeet moet zijn. Immers een analfabeet kan niet met letters omgaan, een alfabeet dus juist wel. Zo zou een digibeet wel met digitale apparatuur kunnen omgaan, maar het omgekeerde wordt bedoeld. En de gebruikers van het woord zien maar niet dat ze het verkeerd doen.

Geplaatst

Okay verhelderend :)

dussssssssss......

Een adigibeet kan dus niet met cijfers omgaan....

Ook ik gebruik namelijk de term digibeet nog wel eens. Maar ik kan best wel prima met cijfers omgaan alleen de computer-programma's/talen/commando's zijn voor mij abacadabra.

Wat nu? ;):thumbup::blink:

Geplaatst
Aan mijn slotzin kun je wel zien dat ik het ook niet al te serieus bedoeld heb. :)

En misschien ben ik wat overgevoelig geworden door het veelvuldig gebruik van digibeet, wat adigibeet moet zijn. Immers een analfabeet kan niet met letters omgaan, een alfabeet dus juist wel. Zo zou een digibeet wel met digitale apparatuur kunnen omgaan, maar het omgekeerde wordt bedoeld. En de gebruikers van het woord zien maar niet dat ze het verkeerd doen.

Bij de gemeente kan je foldertje halen voor analfabeten. Er staan geen plaatjes in, maar gewoon tekst.

Misschien iets voor ...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...