topocat Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 Is het mogelijk om je Garmin aan te sluiten op je PDA (HP Ipac) om vervolgens een nieuwe set van max 500 waypoints naar je Garmin over te zetten? Ik kan van te voren verschillende sets aanmaken met GSAK, maar heb geen pc bij me (tijdens een vakantie) om het over te zetten en zou dat dus graag vanaf de PDA willen doen. Is het überhaupt mogelijk en zo ja, wat heb ik daarvoor nodig. Overigens gaat het me zeker niet lukken om meer dan 500 caches te doen, maar ik wil thuis liever niet al het uitzoekwerk doen, welke cache ik mogelijkerwijs wel ga doen en welke niet. Maar misschien is het toch de enige optie. Ik hoor het graag. Grtz, Topocat
LTeunis Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 Is het mogelijk om je Garmin aan te sluiten op je PDA (HP Ipac) om vervolgens een nieuwe set van max 500 waypoints naar je Garmin over te zetten? Ik kan van te voren verschillende sets aanmaken met GSAK, maar heb geen pc bij me (tijdens een vakantie) om het over te zetten en zou dat dus graag vanaf de PDA willen doen. Is het überhaupt mogelijk en zo ja, wat heb ik daarvoor nodig. Overigens gaat het me zeker niet lukken om meer dan 500 caches te doen, maar ik wil thuis liever niet al het uitzoekwerk doen, welke cache ik mogelijkerwijs wel ga doen en welke niet. Maar misschien is het toch de enige optie. Ik hoor het graag. Grtz, Topocat Nee, dat is volgens mij niet mogelijk. Ik weet niet over welke GPS je het hebt maar de latere modellen kunnen eventueel met POIloader gevuld worden met zoveel caches als je zelf wilt.
jootie Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 Ja dat is mogelijk, ik gebruik cachemate hierin laad ik de pocket queries en kan ze van de pda (hp) naar m`n garmin GPS sturen.
deBruineBeren Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 (bewerkt) psendmap Oh nee, is alleen voor garmin kaarten. 13 mei 2007 bewerkt door deBruineBeren
madmull Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 Ja dat is mogelijk, ik gebruik cachemate hierin laad ik de pocket queries en kan ze van de pda (hp) naar m`n garmin GPS sturen. Wat voor kabeltje gebruik je daarvoor? Zelf heb ik een hp4700 en gps60map maar ik geen kabel die van de pda op de gps past mull
hadoz Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 (bewerkt) Ja dat is mogelijk, ik gebruik cachemate hierin laad ik de pocket queries en kan ze van de pda (hp) naar m`n garmin GPS sturen. Wat voor kabeltje gebruik je daarvoor? Zelf heb ik een hp4700 en gps60map maar ik geen kabel die van de pda op de gps past mull Mull, één berichtje boven je vraag staat een antwoord van BruineBeer. Onder de map staat een linkje naar connectoren (zelf solderen); voor kant en klaar moet je ff googelen!! 13 mei 2007 bewerkt door hadoz
Goofy Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 Mogelijk is G7toCE bruikbaar. .WPT files en .GPX files worden ondersteund. G7TOCE Je blijft een kabeltje nodig hebben. Ons kabeltje komt van Pfranc: Pfranc en loopt van een HX4700 naar een GPSmap60CSX aangesloten op de 4 pens plug. Een mailtje naar Rob Smeets (nederlandse vertegenwoordiger) maakt veel duidelijk.
deBruineBeren Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 Als je het zelf wil maken kan ik je wel helpen. (zie mijn sign.) Anders <Klik>
jootie Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 Ja dat is mogelijk, ik gebruik cachemate hierin laad ik de pocket queries en kan ze van de pda (hp) naar m`n garmin GPS sturen. Wat voor kabeltje gebruik je daarvoor? Zelf heb ik een hp4700 en gps60map maar ik geen kabel die van de pda op de gps past mull I.V.M moederdag een wat late reactie, maar zie dat je al opweg bent geholpen
tjitte Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 Is het mogelijk om je Garmin aan te sluiten op je PDA (HP Ipac) om vervolgens een nieuwe set van max 500 waypoints naar je Garmin over te zetten? Ik kan van te voren verschillende sets aanmaken met GSAK, maar heb geen pc bij me (tijdens een vakantie) om het over te zetten en zou dat dus graag vanaf de PDA willen doen. Is het überhaupt mogelijk en zo ja, wat heb ik daarvoor nodig. Overigens gaat het me zeker niet lukken om meer dan 500 caches te doen, maar ik wil thuis liever niet al het uitzoekwerk doen, welke cache ik mogelijkerwijs wel ga doen en welke niet. Maar misschien is het toch de enige optie. Ik hoor het graag. Grtz, Topocat Sommige GPSr kunnen SD kaartje e.d. in. Het is toch mogelijk om een aantal kaartjes te maken met je gegevens en die dan af en toe te wisselen of niet in bestand van 500 maar 5 van 100 van verschillende gebieden? gr Tjitte
topocat Geplaatst 14 mei 2007 Auteur Geplaatst 14 mei 2007 Hartelijke dank voor al jullie reacties. Ik zal eens kijken, wat het handigste is. Een kabeltje heb ik nog niet, maar ik wilde eerst weten of het uberhaupt kon. Er zit vast iets tussen waar ik zeker weten wel wat mee kan. Thanx!
Aanbevolen berichten