De broekies Geplaatst 30 augustus 2007 Geplaatst 30 augustus 2007 Zie handtekening Ehhhh...volgens mij zijn dit commerciele activiteiten wat niet op deze site thuis hoort. En als het niet commercieel is, moet je op een ander gedeelte in dze forum zijn.
De Oliva's Geplaatst 30 augustus 2007 Geplaatst 30 augustus 2007 Ik merk dat de focus nogal ligt op ammo boxes. Ok, ze zijn handig, maar er zijn toch echt goede andere oplossingen welke makkelijker te verkrijgen zijn.Zelf gebruik ik de zogenaamde 'zuurvaatjes' van welkoop. Je neemt gewoon de witte vaatjes met rode dop van welkoop. Ze zijn waterdicht en welkoop zit overal. Oh en eh...11 Euro kosten ze. Zijn dit die witte vaatjes met rood deksel? Ik werk voor een farmaceutisch bedrijf en een van de grondstoffen (voor de liefhebbers : TRIS) wordt in die vaatjes aangeleverd. Volgens mij liggen ze met tientallen in de vuilcontainer, leeg en gespoeld en wel. Ik zal eens navragen of ik ze kan meenemen, maar pin me er niet op vast want in de farmacie liggen dat soort zaken gevoelig.
De broekies Geplaatst 30 augustus 2007 Geplaatst 30 augustus 2007 Ik merk dat de focus nogal ligt op ammo boxes. Ok, ze zijn handig, maar er zijn toch echt goede andere oplossingen welke makkelijker te verkrijgen zijn. Zelf gebruik ik de zogenaamde 'zuurvaatjes' van welkoop. Je neemt gewoon de witte vaatjes met rode dop van welkoop. Ze zijn waterdicht en welkoop zit overal. Oh en eh...11 Euro kosten ze. Zijn dit die witte vaatjes met rood deksel? Ik werk voor een farmaceutisch bedrijf en een van de grondstoffen (voor de liefhebbers : TRIS) wordt in die vaatjes aangeleverd. Volgens mij liggen ze met tientallen in de vuilcontainer, leeg en gespoeld en wel. Ik zal eens navragen of ik ze kan meenemen, maar pin me er niet op vast want in de farmacie liggen dat soort zaken gevoelig. Ik zal je niet op het vaatje vastpinnen. Ik weet niet wat van chemische troep in die vaatjes van jouw heeft gezeten, maar met een beetje geluk geven ze licht in het donker en kun je ze voor nachtcaches gebruiken
Team Firefox Geplaatst 30 augustus 2007 Geplaatst 30 augustus 2007 Zie handtekening Ehhhh...volgens mij zijn dit commerciele activiteiten wat niet op deze site thuis hoort. En als het niet commercieel is, moet je op een ander gedeelte in dze forum zijn. Niks commercieel, gaat tegen kostprijs: ik zwem hier in dat spul
De Oliva's Geplaatst 30 augustus 2007 Geplaatst 30 augustus 2007 Ik zal je niet op het vaatje vastpinnen.Ik weet niet wat van chemische troep in die vaatjes van jouw heeft gezeten, maar met een beetje geluk geven ze licht in het donker en kun je ze voor nachtcaches gebruiken Betreft wat zouten, hooguit. TRIS, Guanidine, geen eng spul hoor. Een pharmaceutisch bedrijf doet niet aan chemische troep, dat kost patienten (en dus inkomsten). Sorry,
Wij Drie Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Zijn dit die witte vaatjes met rood deksel? Ik werk voor een farmaceutisch bedrijf en een van de grondstoffen (voor de liefhebbers : TRIS) wordt in die vaatjes aangeleverd. Volgens mij liggen ze met tientallen in de vuilcontainer, leeg en gespoeld en wel. Ik zal eens navragen of ik ze kan meenemen, maar pin me er niet op vast want in de farmacie liggen dat soort zaken gevoelig. Ik ben erg geïnteresseerd. Laat maar weten als er een aantal over te nemen zijn. tot cache, team Wij Drie
friekje Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Ik heb hier ook nog de meest gebruikte ammoboxen staan. Het zijn dan wel nieuwe kisten. Het zijn er een stuk of 20.
no-name Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Ik zoek me nog wel wezenloos naar die ehbo-kistjes. Die lijken nergens meer te vinden. Als iemand nog een tip heeft, houd ik mij aanbevolen.
speurvuur Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Ik zoek me nog wel wezenloos naar die ehbo-kistjes. Die lijken nergens meer te vinden. Als iemand nog een tip heeft, houd ik mij aanbevolen. Als je die legerdump EHBO kistjes bedoelt, die heb ik vorige week hier zien liggen: http://www.legerdump.com/ Niet goedkoop (waarschijnlijk omdat er inhoud in zat). Ik ben gewoon voor de 7cm ammoboxen gegaan ik hoop dat je wat met deze info kunt
team explorers Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Ik zoek me nog wel wezenloos naar die ehbo-kistjes. Die lijken nergens meer te vinden. Als iemand nog een tip heeft, houd ik mij aanbevolen. Douwes dump in Ommen had laatst nog wel een aantal "slechts" €12,95 per stuk. Dus die staan er nog, denk ik.
no-name Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Hee, bedankt allemaal. In mei ben ik nog in Ommen geweest en toen had hij ze niet. En zelf woon ik precies aan de andere kant van het land. Dat helpt dus ook niet echt. De legerdump in Exel is ook een beetje ver weg voor mij. Ik heb ze geloof ik wel eens aan de telefoon gehad en daar bleken ze 10 euro (leeg) en 15 euro (vol) te zijn. Beetje duur dus. Meer dan 5 ga ik er niet voor betalen. Maar bedankt voor de tips!
De Oliva's Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Zijn dit die witte vaatjes met rood deksel? Ik werk voor een farmaceutisch bedrijf en een van de grondstoffen (voor de liefhebbers : TRIS) wordt in die vaatjes aangeleverd. Volgens mij liggen ze met tientallen in de vuilcontainer, leeg en gespoeld en wel. Ik zal eens navragen of ik ze kan meenemen, maar pin me er niet op vast want in de farmacie liggen dat soort zaken gevoelig. Ik ben erg geïnteresseerd. Laat maar weten als er een aantal over te nemen zijn. tot cache, team Wij Drie Als ik ze kan krijgen, zijn ze gratis hoor. Geen overnamekosten. Ik ben vandaag op mijn werk dus ik zal eens rondkijken.
ensingg Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Ik merk dat de focus nogal ligt op ammo boxes. Ok, ze zijn handig, maar er zijn toch echt goede andere oplossingen welke makkelijker te verkrijgen zijn.Zelf gebruik ik de zogenaamde 'zuurvaatjes' van welkoop. Je neemt gewoon de witte vaatjes met rode dop van welkoop. Ze zijn waterdicht en welkoop zit overal. Oh en eh...11 Euro kosten ze. In Groningen bij een watersport/outdoor zaak verkopen ze ze als kanovaatjes. Je hebt ze van 3liter, 6 en groter. Voor mijn eigen cache heb ik de 3l genomen. Ideaal.
Team Firefox Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Ik zoek me nog wel wezenloos naar die ehbo-kistjes. Die lijken nergens meer te vinden. Als iemand nog een tip heeft, houd ik mij aanbevolen. De dump in Heukelum had er nog eentje liggen voor de weggeefprijs van 16 euro
Aanbevolen berichten