Spring naar bijdragen

Kan dit zomaar? - ????


Gast 98-1011086937

Aanbevolen berichten

Gast 98-1011086937

Hmm, mijn oog viel op de volgende cache. Hij heeft in totaal een half uur bestaan. Event caches zijn leuk, maar ik vind dat dit zich niet kwalificeert als een event cache.

Is dit nou de bedoeling? Ik dacht dat voor dit soort afspraakjes het forum bedoelt was.

 

Jullie reacties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 74-1013985885
ben ik nu echt de enige die er wel om kan lachen? het stond er toch duidelijk bij dat het eendagscache is, ik weet wel dat we dit niet allemaal moeten gaan doen maar een grapje moet toch kunnen, lijkt me.

Vind 'em ook wel grappig eigenlijk. Wat maakt nou een cache meer of minder uit.  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat (kora @ maart 29 2002,19:14) 

ben ik nu echt de enige die er wel om kan lachen? het stond er toch duidelijk bij dat het eendagscache is, ik weet wel dat we dit niet allemaal moeten gaan doen maar een grapje moet toch kunnen, lijkt me. 

 

Vind 'em ook wel grappig eigenlijk. Wat maakt nou een cache meer of minder uit. ...

 

Vin ik ook 1x is leuk .........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geh, geh...is toch grappig! Zo kan je d'r nog lol aan hebben door het op internet te lezen. Anders werd het toch gedaan en alleen niet gepubliceerd op internet. Het wordt een ander verhaal indien dit soort caches teveel op internet wordt gelogd, maar as  de "onderhouders van de site" dit af en toe doen moet't zeker kunnuh!!

 

Greetz,

Jackoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k Heb ook zoiets van: een keer moet kunnen. Het is wel een originele manier om de 100 te vieren, het had er alleen wel wat duidelijker uit mogen blijken. (Tenminste gezien z'n huidige totaal en gezien de 3 die hij eerst [i:post_uid0]moest[/i:post_uid0] doen neem ik dit aan dat het om z'n 100ste ging.)

Walter.

 

[i:post_uid0]Ter info; Het was niet m'n 100e, dat was een week of 2 geleden, daar was Zuurtje bij   (Ralph)[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307
maar as  de "onderhouders van de site" dit af en toe doen moet't zeker kunnuh!!

Ehm.... ja hoor. helemaal.

Als ik zo aan mijn punten moest komen zou ik me doodschamen. Zeker als iemand met een "voorbeeldfunktie".

Valt me dan ook bijzonder tegen van Ralph, die ik een stuk eerlijker en serieuzer had ingeschat.

 

Als je een cache plaatst moet iedereen een gelijke kans hebben om hem te vinden. Zelfs als het een "one day cache" is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa, Ralph en de anderen komen op mij wel over als serieus en eerlijk. Maar dat neemt niet weg dat ik dergelijke junkcaches niet toejuich. Lijkt me geen goede ontwikkeling als dit een trend wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zo aan mijn punten moest komen zou ik me doodschamen. Zeker als iemand met een "voorbeeldfunktie". 

Valt me dan ook bijzonder tegen van Ralph, die ik een stuk eerlijker en serieuzer had ingeschat. 

 

Hallo ********* daar ben ik weer!

Jij je doodschamen. ha ha. Als er 1 geen voorbeeld is ben jij het wel. ******* :P

 

Voor wie het niet weet ***** heeft in dit forum de boel aan elkaar gelogen,

Leuk idee *****. Moet eenmalig zeker kunnen. Niets van al het commentaar aantrekken. Wat maakt voor jullie nou een cache meer of minder uit. Pure jaloezie van *****.

Haal hem anders weg. Ben je gelijk van het gezeur van die ***** af.

 

[i:post_uid0]Postje ietwat 'bijgewerkt'... (Ralph[/i:post_uid0])

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou,goed.

Ik heb het al een tijdje gevolgd en me eerst voorgenomen me er niet mee te bemoeien, maar wat IJskimo beweerd slaat echt helemaal nergens op!

Ik wil graag heel erg duidelijk maken dat het niet Ralph z'n streven is om koste wat het kost de 'beste geocacher' te zijn. Dat hele gedoe omtrant die scorelijsten enzo, vind ik al een beetje onzin, maar dat is bijzaak. Hij vind het zeker leuk om veel caches te hebben, maar ik heb zijn reacties gezien toen Lara hem al eerder een mailtje stuurde, en als het zulke reacties bij andere mensen teweeg brengt, dat mensen gaan denken dat het hem puur om de aantallen gaat, wil ie best z'n logjes in postjes (van die grijze dingetjes) veranderen.

Verder vind ik zelf ook niet helemaal kloppen dat er maar 1 cache voor een iemand een halfuurrtje bestaat. Maar 1 keer is toch grappig? Je moet het zien als een bedankje van gimli en hawkeyes, naar ralph, omdat zij tijdens hun trip naar de UK, zijn laptop mochten gebruiken.

Verder wil ik nog ff opmerken dat de mensen die hier nogal opgefokt van raken zelf ook behoorlijk bezig zijn met het behalen van zoveel mogelijk cache's en dat zet je toch aan het denken. Niet?

Verder wil ik de mensen die niet meteen zo ontzettend oordelen, bedanken.

En IJskimo, heel veel succes met het behalen van nog veel meer cache's (waarschijnlijk in het buitenland), maar hou alsjeblieft op met dat boze gedoe, want het word er niet gezelliger op. En er zit tenslotte een echte eventcache aan te komen.

 

Laura

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh zeg, da's effe schrikken...

 

Ik zal allereerst even melden dat ik van het logje een 'note' heb gemaakt, nu kunnen sommigen onder ons weer slapen...

 

Laat ik voor eens en altijd even duidelijk zijn;

 

[b:post_uid9]HET GAAT MIJ NIET OM DE SCORE!!!!!!!!![/b:post_uid9]

 

Wat ik wil is 16.000 caches gedaan hebben... En of ik nou in een ranking list vermeld wordt of niet, dat interesseert me niet (zo), ik vind het leuk om in de top 10 te staan, maar zal er [b:post_uid9]nooit[/b:post_uid9] flauwe capriolen voor uithalen.

 

De R.O.D.C. (Ralph One Day Cache) was een [b:post_uid9]echte[/b:post_uid9] cache (ammobox), weliswaar alléén voor mij bestemd, maar toch, het was een officiele, dus 'Roo' is gewoon volgens de regels verplaatst.

 

Bel me voortaan gewoon even als ik iets heb 'misdaan', wel zo eerlijk...

 

Ralph

 

PS

Ik vond deze cache erg leuk!! Weliswaar voor één keer! En inderdaad niet helemaal OK om er een log van te maken (alhoewel ik hem natuurlijk WEL gewoon heb moeten zoeken! )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O.k. laten we met z'n allen proberen te voorkomen dat via een lastig discussiemedium als een forum (vooral door: niet snel interactief en afwezigheid van non-verbale communicatie)  dingen teveel gaan escaleren.

Het is grotendeels een probleem van over-en-weer zaken anders begrijpen/opvatten als bedoeld wordt. En ja: er zijn verschillende manieren om tegen geocachen aan te kijken. Ieder z'n meug, doe het zoals je het ZELF het leukst vindt. En daarbij doen anderen het weer zoals ZIJ het willen.

 

Als iedereen elkaar laat denken en vooral doen zoals hij/zij het wil, dan kunnen we het met verschillende meningen toch vrolijk en op goede voet met elkaar vinden. Zoals steeds weer blijkt: zoveel geocachers, zoveel hunt-smaken.

 

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...