Spring naar bijdragen

Kan dit zomaar? - ????


Gast 98-1011086937

Aanbevolen berichten

Gast 73-1011035307

Ik denk dat er weer genoeg [b:post_uid1]overdreven[/b:post_uid1] is voor de komende weken. Helaas weten sommige mensen op dit forum niet om te gaan met meningen van anderen. Meteen in de aanval in plaats van een normaal gesprek te voeren. Jammer, ik dacht dat dát nu juist de bedoeling van een forum was. Blijkbaar weer vergist (oeioei wat ben ik dom he?) :sleeping:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 108-1012845392

Ralph sportief dat je er een noot van gemaakt heb. Meen ik echt.

 

Maar wat ik wel kwijt wil: is dat ik je eerst geprobberd te bellen toen ik daar geen gehoor op kreeg heb ik je meteen gemaild. Schijn baar laad je dat wel aan adere lezen, maar neem je niet de moeite om terug te mailen. Op irc heb ik het met anderen over gehad wat die er van vonden. Ik heb nog gezecht wacht eerst het mailtje terug af. Maar goed. Hoedan ook het toppik is tog gestard. Kan ik verder niks aan doen. Ik heb net je weer geprobeerd te bellen, maar nam weer niet op. Heb daarom maar wat in gesproken. Heb nog wat vragen, die ik hier niet ga neerzetten maar persoonlijk wil stellen bel dus alsjeblief terug. Als je mijn nummer niet hebt wat me stug lijkt mail dan ff. :0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jokkebrokje daar ben ik weer!

Jij je doodschamen. ha ha. Als er 1 geen voorbeeld is ben jij het wel. Liegbeest :P 

 

Voor wie het niet weet IJssie heeft in dit forum de boel aan elkaar gelogen,

 

[i:post_uid0]Geobabe: Edit je zelf dit postje of zal ik het doen?? HOU JE IN!!![/i:post_uid0] ([i:post_uid0]Ralph[/i:post_uid0])

 

Voordat ik de reeds besproken funktie [b:post_uid0][u:post_uid0]del *.*[/b:post_uid0][/u:post_uid0] ten aanzien van de berichten van GeoBabe zal activeren (zoals beloofd), wil ik de overige forumleden toch even wijzen op wat GeoBabe in het Topic van McDonalds (onder Lokaties) heeft geschreven op 19-3-2002 te 23.51 uur !! Laat een ieder nu maar voor zichzelf uitmaken wie hier het liegebeest is en dus uiteindelijk heeft gelogen.

 

Ik waardeer het ten zeerste dat GeoBabe in de gelegenheid wordt gesteld om haar postje zelf te verwijderen en dat hier niet bij voorbaat de zogeheten censuur heeft plaatsgevonden. Ben benieuwd of het muntje valt.

 

Persoonlijk had ik als maker van de cache, de cache eerder aangekondigd en beschikbaar gesteld voor meerdere cachers. Persoonlijke caches horen mijns inziens hier niet thuis en daar moeten we (denk ik = een mening) voor de toekomst wel voor waken. Uit het oogpunt van een grapje zou ik er verder niet zo'n punt van maken, zeker nu Ralph er een note van heeft gemaakt (Had van mij nu ook weer niet gehoeven).

 

Ten aazien van IJskimo zou ik willen zeggen: "Misschien is het wijs om in meningsuitingen wat minder gebruik te maken van de overtreffende trap, ondanks ik héél goed weet dat dat juist ook onderdeel uitmaakt van de mening."

 

Iedereen toch een héél fijn Pasen toegewenst !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe voor de volledigheid; Lara had niet m'n goede nummer en heeft inderdaad 2x geprobeerd te bellen.

 

[b:post_uid0]VROLIJK PASEN ALLEMAAL!!!![/b:post_uid0]

 

Ralph  :happy:

 

PS

Mijn GSM nummer begint [u:post_uid0]niet[/u:post_uid0] met 06-5979...... Mocht je dat ergens hebben opgeschreven, mail me dan even voor een ander nummer  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307
Voordat ik de reeds besproken funktie [b:post_uid0][u:post_uid0]del *.*[/b:post_uid0][/u:post_uid0] ten aanzien van de berichten van GeoBabe zal activeren (zoals beloofd), wil ik de overige forumleden toch even wijzen op wat GeoBabe in het Topic van McDonalds (onder Lokaties) heeft geschreven op 19-3-2002 te 23.51 uur !! Laat een ieder nu maar voor zichzelf uitmaken wie hier het liegebeest is en dus uiteindelijk heeft gelogen.

HAHAHA!

Je hebt helemaal gelijk Mumzle. Ook wat betreft die overtreffende trap trouwens. Misschien ben ik af en toe een beetje té betrokken en laat mijn dan wat meeslepen. Zal ik een beetje op proberen te letten voortaan  :P

Vrolijk pasen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...