driehm Geplaatst 8 april 2007 Share Geplaatst 8 april 2007 hoe maak ik een account aan dat ik een email krijg met nieuwe caches bij ons in de buurt, zoek me rot op het forum maar ben misschien blind maar kan het niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 8 april 2007 Share Geplaatst 8 april 2007 hoe maak ik een account aan dat ik een email krijg met nieuwe caches bij ons in de buurt, zoek me rot op het forum maar ben misschien blind maar kan het niet vinden wordt premium member. kost 30 dollar per jaar. krijg je een heleboel voor waaronder notifications. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
driehm Geplaatst 8 april 2007 Auteur Share Geplaatst 8 april 2007 hoe maak ik een account aan dat ik een email krijg met nieuwe caches bij ons in de buurt, zoek me rot op het forum maar ben misschien blind maar kan het niet vinden wordt premium member. kost 30 dollar per jaar. krijg je een heleboel voor waaronder notifications. zijn we al en heb net toch wat gevonden en het geprobeerd goed in te stellen en nu maar afwachten of het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 8 april 2007 Share Geplaatst 8 april 2007 hoe maak ik een account aan dat ik een email krijg met nieuwe caches bij ons in de buurt, zoek me rot op het forum maar ben misschien blind maar kan het niet vinden Ik zie dat je premium member bent, dus kijk even hier. Succes, Powk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
driehm Geplaatst 8 april 2007 Auteur Share Geplaatst 8 april 2007 hoe maak ik een account aan dat ik een email krijg met nieuwe caches bij ons in de buurt, zoek me rot op het forum maar ben misschien blind maar kan het niet vinden Ik zie dat je premium member bent, dus kijk even hier. Succes, Powk dank je, we wachten met spanning af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 8 april 2007 Share Geplaatst 8 april 2007 hoe maak ik een account aan dat ik een email krijg met nieuwe caches bij ons in de buurt, zoek me rot op het forum maar ben misschien blind maar kan het niet vinden Ik zie dat je premium member bent, dus kijk even hier. Succes, Powk dank je, we wachten met spanning af Gaan jullie nu ook goudjagers worden Groetjes Judith Ronald en Zita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 9 april 2007 Share Geplaatst 9 april 2007 Wil je veel mail dan alle cachetypes aanklikken, alle mogelijke notifications en de maximale 50 mijl of 80 kilometer naar gelang je instelling in mijlen of kilometers is. Dit naar aanleiding van de enige manier om een notify te krijgen en dat is via de eerder genoemde link naar notify op gc.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden