arjandevries Geplaatst 5 april 2007 Geplaatst 5 april 2007 Hallo, Als ik de CSX zou gebruiken voor in de auto en ik geef een route in op city navigator v9 nt en ik wijk van de route af gaat hij dan zelf herberekenen en een nieuwe route aangeven (dus eigenlijk zo als tom tom dat ook doet.)? Bedankt voor de reactie.
0 LTeunis Geplaatst 5 april 2007 Geplaatst 5 april 2007 Hallo, Als ik de CSX zou gebruiken voor in de auto en ik geef een route in op city navigator v9 nt en ik wijk van de route af gaat hij dan zelf herberekenen en een nieuwe route aangeven (dus eigenlijk zo als tom tom dat ook doet.)? Bedankt voor de reactie. Ja, tenminste als je de optie aangezet hebt. (automatisch herberekenen).
0 Team Krabbegat Geplaatst 5 april 2007 Geplaatst 5 april 2007 Jahoor werkt prima. Gebeurt ons regelmatig dat we te vroeg afslaan of iets dergelijks. Of we zitten gewoon niet op te letten. Soms komt er dan een veel leukere nieuwe route uit. Zeker als je de optie U-bochten uit zet. Dan berekend hij een nieuwe route, en zal je waarschijnlijk niet alleen keren en terug naar de eerste route gaan.
0 popcorn Geplaatst 6 april 2007 Geplaatst 6 april 2007 voorwat staat die NT eigenlijk? blijkbaar is er een versie 9 NT en een versie 9 niet NT
0 LTeunis Geplaatst 6 april 2007 Geplaatst 6 april 2007 voorwat staat die NT eigenlijk? blijkbaar is er een versie 9 NT en een versie 9 niet NT New technology (een nieuwe manier om de kaarten te comprimeren)
Vraag
arjandevries
Hallo,
Als ik de CSX zou gebruiken voor in de auto en ik geef een route in op city navigator v9 nt en ik wijk van de route af gaat hij dan zelf herberekenen en een nieuwe route aangeven (dus eigenlijk zo als tom tom dat ook doet.)?
Bedankt voor de reactie.
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten