Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb net een Micro uitgezet in het bos hier om de hoek, maar ik laat de cachers, eerst naar een punt lopen, en vanaf dat punt een aantal graden Noord lopen.

Nu is mijn vraag, wat voor een soort cache is dit? Een multi, of een traditional??

Groetjes,

Peter

Geplaatst
Hallo,

Ik heb net een Micro uitgezet in het bos hier om de hoek, maar ik laat de cachers, eerst naar een punt lopen, en vanaf dat punt een aantal graden Noord lopen.

Nu is mijn vraag, wat voor een soort cache is dit? Een multi, of een traditional??

Groetjes,

Peter

Volgens mij een off-set cache. Eigenlijk een multi-cache maar dan met maar 1 waypoint.

Geplaatst
Nou, maar 1 WP? :sweatdrop:

Je leidt cachers naar gegeven coordinaten en van daar uit doe je een projectie naar het Noorden.

Misschien was waypoint niet de juiste term. Maar goed het is een multi-cache.

Klaasje bijvoorbeeld, ook een multi, wordt een offset genoemd (GCHRVQ).

Geplaatst
Goed gevonden! Hoe doe je dat toch zo snel? :sweatdrop:

Heb 'm ooit zelf gelopen :thumbup:

Maar om je vraag precies te beantwoorden:

Off-set cache is een synoniem voor multi-cache, dus geen apart soort multi-cache zoals ik dacht.

N.a.v. De Roode Loper toch ook maar even nagekeken.

Geplaatst (bewerkt)

The cache is hier te bekijken als hij is goedgekeurd.. Wie zal dit keer de eerste worden? :sweatdrop:

KLIK HIER!

bewerkt door petervw
Geplaatst
The cache is hier te bekijken als hij is goedgekeurd.. Wie zal dit keer de eerste worden? :sweatdrop:

KLIK HIER!

Ja?

Ik krijg dit:

An Error Has Occurred

Sorry, you cannot view this cache listing until it has been published.

:thumbup:

Geplaatst

KLIK HIER!

Daar krijg ik automagisch wel een mailtje van, dat is beter als de hele tijd naar een link klicken die nog niet actief is. :thumbup:

Groeten Jan-Willem.

Geplaatst

KLIK HIER!

Ja?

Ik krijg dit:

An Error Has Occurred

Sorry, you cannot view this cache listing until it has been published.

:thumbup:

en zie die maar eens te zoeken. Een Mysti dus :dribble:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...