Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb onlangs de virtuele cache "Havezate Spijkerbosch-Olst"- GCB1B7 gedaan. Hiervoor moet je bep gegevens naar de cache eigenaar mailen en dan krijg je een cetrificaat. Helaas krijg je bij het invullen van de gegevens een foutmelding. Kan gebeuren. Dus even een mailtje naar Landlord him-self (via adres in profile maar ook via adres die op de pagina zelf staat). Maar tot nu toe nog geen antwoord of reaktie.

Nu zie ik in de logs, dat de foutmelding al sinds de log van 11 februari speelt.

Zou toch fijn zijn als hier nu eindelijk even aan gesleuteld kan worden zodat de mensen de cache gewoon zoals gevraagd kunnen loggen.

:thumbup:

Geplaatst

Landlord gebeld.

Probleem is bekend word aan gewerkt maar hij heeft het erg druk in verband met de pasen.

Loggen kan via hotmail op de cachepagina.

Suc6 DE GETZIE FAMILY.

Geplaatst
Nu zie ik in de logs, dat de foutmelding al sinds de log van 11 februari speelt.
Landlord gebeld.

Probleem is bekend word aan gewerkt maar hij heeft het erg druk in verband met de pasen.

Is hij al vanaf 11 februari met de paasdagen bezig :yes:

Dat zal me een feest worden :D

Ruud :lol1:

Geplaatst

Landlord gebeld.

Is hij al vanaf 11 februari met de paasdagen bezig :yes:

Dat zal me een feest worden :P

Ruud :cry:

Valt wel mee maar hoe druk denk je dat je met een eigen winkel bent?

Greoten de getzie family.

Geplaatst
Tja als je persoonlijk al die eieren moet schilderen, dan ben je wel ff bezig ja!!! :cry:

Hij doet meer in boeken over hoe je eieren moet schilderen.

De getzie family.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...