Spring naar bijdragen

State en Country


gps_floris

Aanbevolen berichten

Na recent het programma GSAK ontdekt te hebben. En er zeer tevreden over ben.... Vraag ik me nu af waarom we in nederland niet de provincie (ofwel State) kunnen gebruiken.

 

Bij het aanmaken van een cache kunnen we hier geen keuze voor maken. Bij onze zuiderburen lukt dat wel.

 

Is dit iets wat in de toekomst nog gaat komen? We zijn hier geen uitzondering in Duitsland, Oostenrijk hebben het bijvoorbeeld ook niet.

 

Om ze handmatig te veranderen is niet zo handig. Bij het laden van de volgende pocket query staan ze weer op nil ;)

 

Heb al zelf gezocht op het forum maar ben hier nog niks over tegengekomen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij heeft het niets met GSAK te maken.

Als ik op .com al mijn logjes opvraag dan staat er vrijwel bij alle landen de landsnaam bij, behalve bij Belgie en Amerika, daar staat er de provincie cq de staat bij.

Dus hoe Belgie dat voor elkaar gekregen heeft.... ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heeft het niets met GSAK te maken.

Als ik op .com al mijn logjes opvraag dan staat er vrijwel bij alle landen de landsnaam bij, behalve bij Belgie en Amerika, daar staat er de provincie cq de staat bij.

Dus hoe Belgie dat voor elkaar gekregen heeft.... ??

 

Inderdaad heeft het niet direct iets met GSAK te maken. Het kwam bij mij pas naar boven vanaf het moment dat ik GSAK gebruik. Maar meende dat het onderwerp hier het beste paste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...