Team_Vink Geplaatst 21 maart 2007 Geplaatst 21 maart 2007 Weet iemand of op de TOPO Frankrijk 3 ook de omgeving Cannes-Nice staat ? Ik kan me herinneren dat het gebied Alpes-Maritimes nog niet aanwezig was. Is dat reeds aanwezig of zijn er andere TOPO kaarten voor die omgeving?
0 paulus Geplaatst 21 maart 2007 Geplaatst 21 maart 2007 Staat er niet op. Op metroguide europe v8 staat Nice wel duidelijk, maar geen hoogtelijnen. Groeten PAULUS
0 Team_Vink Geplaatst 26 maart 2007 Auteur Geplaatst 26 maart 2007 Staat er niet op.Op metroguide europe v8 staat Nice wel duidelijk, maar geen hoogtelijnen. Groeten PAULUS Bedankt voor de feedback !
0 no-name Geplaatst 28 maart 2007 Geplaatst 28 maart 2007 Staat er niet op. Op metroguide europe v8 staat Nice wel duidelijk, maar geen hoogtelijnen. Groeten PAULUS Bedankt voor de feedback ! Hoi Ik heb even gekeken in topo frankrijk kaart 3. Daar staat NIce-Cannes gewoon op in gedetailleerde versie. Hoogtelijnen, maar ook alle andere details staan er op zoals spoorlijnen, wandelpaden etc. gr.Kiske Heee, waar heb jij die vandaan? Van de zomer willen we naar de Vogezen en later naar de omgeving van Clermont-Ferrand (o.a. om te cachen). Zijn die Topo's er wel? Voor hoeveel? Heb je er goede ervaring mee?
0 @rend Geplaatst 28 maart 2007 Geplaatst 28 maart 2007 Elzas -Vogezen is TOPO kaart 6 en Clermont-Ferrand staat net niet op de TOPO nr 7
0 no-name Geplaatst 29 maart 2007 Geplaatst 29 maart 2007 Elzas -Vogezen is TOPO kaart 6 en Clermont-Ferrand staat net niet op de TOPO nr 7 Okee, dank je voor de info, maar hoe weet je dat? Waar haal je dat vandaan? Waar kan ik ze kopen?
0 @rend Geplaatst 29 maart 2007 Geplaatst 29 maart 2007 TOPO Frankrijk en kijk ook eens op IGN kaarten De gemiddelde prijs is per kaart Euro 99,00
0 no-name Geplaatst 29 maart 2007 Geplaatst 29 maart 2007 TOPO Frankrijk en kijk ook eens op IGN kaarten De gemiddelde prijs is per kaart Euro 99,00 Jeetje, da's niet mis! Als je dan heel Frankrijk zou willen hebben, mag je wel een 2e hypotheek afsluiten. Zeker als je maar een 3 weken gaat en dan nog gaat trekken. Topo NL is geen probleem, want ik zit ook het grootste deel van het jaar hier en ga er elk weekend op uit. Hmmm, zal wel ff gaan kijken. Bedankt voor je antwoord, ieder geval.
0 paulus Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 (bewerkt) Staat er niet op. Op metroguide europe v8 staat Nice wel duidelijk, maar geen hoogtelijnen. Groeten PAULUS Bedankt voor de feedback ! Hoi Ik heb even gekeken in topo frankrijk kaart 3. Daar staat NIce-Cannes gewoon op in gedetailleerde versie. Hoogtelijnen, maar ook alle andere details staan er op zoals spoorlijnen, wandelpaden etc. gr.Kiske Hoi kiske, over welke versie heb jij het?? Mijne is 1.10, is er al een nieuwere/ groeten PAULUS 2 april 2007 bewerkt door paulus
0 paulus Geplaatst 8 april 2007 Geplaatst 8 april 2007 Staat er niet op. Op metroguide europe v8 staat Nice wel duidelijk, maar geen hoogtelijnen. Groeten PAULUS Bedankt voor de feedback ! Hoi Ik heb even gekeken in topo frankrijk kaart 3. Daar staat NIce-Cannes gewoon op in gedetailleerde versie. Hoogtelijnen, maar ook alle andere details staan er op zoals spoorlijnen, wandelpaden etc. gr.Kiske Hoi kiske, over welke versie heb jij het?? Mijne is 1.10, is er al een nieuwere/ groeten PAULUS Hoi Paulus, Bij Topo 3 staat dat het 1.20 is. de meeste andere zijn 1.10 gr.Kiske Oke, Bedankt. groeten PAULUS
0 koedeboe Geplaatst 18 april 2007 Geplaatst 18 april 2007 Nu ben ik trouwens benieuwd: staat corsica ook op topo 3 of is die van de kaart gevallen (heeft zichzelf bevrijd)? Laatst zag ik namelijk een versie waar die niet op staat...
Vraag
Team_Vink
Weet iemand of op de TOPO Frankrijk 3 ook de omgeving Cannes-Nice staat ?
Ik kan me herinneren dat het gebied Alpes-Maritimes nog niet aanwezig was.
Is dat reeds aanwezig of zijn er andere TOPO kaarten voor die omgeving?
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten