De Roode Loper Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 Bij mij werken de opties "nieuwe berichten" en "zoeken" niet, in zowel IE als FF. Ben ik de enige (zal wel weer ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 Bij mij werken de opties "nieuwe berichten" en "zoeken" niet, in zowel IE als FF. Ben ik de enige (zal wel weer ). Zoeken werkt wel maar nieuwe berichten loopt vast/ werkt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 17 maart 2007 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2007 Bij mij werken de opties "nieuwe berichten" en "zoeken" niet, in zowel IE als FF. Ben ik de enige (zal wel weer ). Zoeken werkt wel maar nieuwe berichten loopt vast/ werkt niet Volgens mij zit het niet helemaal jofel. Ik kan het forum alleen benaderen via de startpagina van .nl (rechterzijde 6 laatste berichten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 Bij mij werken de opties "nieuwe berichten" en "zoeken" niet, in zowel IE als FF. Ben ik de enige (zal wel weer ). Nee, bij mij werkt het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 17 maart 2007 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2007 (bewerkt) Bij mij werken de opties "nieuwe berichten" en "zoeken" niet, in zowel IE als FF. Ben ik de enige (zal wel weer ). Zoeken werkt wel maar nieuwe berichten loopt vast/ werkt niet Volgens mij zit het niet helemaal jofel. Ik kan het forum alleen benaderen via de startpagina van .nl (rechterzijde 6 laatste berichten). Zag nu zelfs deze melding langskomen: mySQL query error: SELECT id FROM gc_search_results WHERE (member_id='2547' OR ip_address='145.53.232.211') AND search_date > '1174166853' SQL error: Can't open file: 'gc_search_results.MYI' (errno: 145) SQL error code: Date: Saturday 17th 2007f March 2007 10:27:53 PM 17 maart 2007 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 (bewerkt) Ik denk inderdaad ook dat er meer aan de hand is. Het quoten en beantwoorden van jouw vraag wilde net ook een paar keren niet. Nu ineens weer wel ... Ik denk dat het forum even een "schop" moet hebben. 17 maart 2007 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 17 maart 2007 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2007 Ik denk inderdaad ook dat er meer aan de hand is. Het quoten en beantwoorden van jouw vraag wilde net ook een paar keren niet. Nu ineens weer wel ... Ik denk dat het forum even een "schop" moet hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 Gisteren ontdekte ik ook dat het plaatsen van een afbeelding bij een post niet lukte. Als je daarna je bericht ging editten bleek de gehele image-tag verdwenen te zijn. Opnieuw plaatsen hielp ook niet want deze verdween ook weer in Cyberspace. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 Bij mij werken de opties "nieuwe berichten" en "zoeken" niet, in zowel IE als FF. Ben ik de enige (zal wel weer ). Zoeken werkt wel maar nieuwe berichten loopt vast/ werkt niet Volgens mij zit het niet helemaal jofel. Ik kan het forum alleen benaderen via de startpagina van .nl (rechterzijde 6 laatste berichten). Yep, hier ook. Database error Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luilak Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 tijd om de stofzuiger eens door de server te halen? al dat stof gaat op een gegeven moment natuurlijk probleempjes geven... hier werkt Nieuwe berichten iid niet. zoeken wel. groetjes Joost/ Luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 Met Firefox geen problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 (bewerkt) HUH? Als ik op het forum ga krijg ik een bak met herrie te horen edit...tijdens opstarten forum kwam dat opeens via msn.....hmmm nu eens kijken hoe dat nou weer opeens binnen kwam...(niet via een van mijn msn vrienden... ) 17 maart 2007 bewerkt door Kiddooz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 HUH? Als ik op het forum ga krijg ik een bak met herrie te horen edit...tijdens opstarten forum kwam dat opeens via msn.....hmmm nu eens kijken hoe dat nou weer opeens binnen kwam...(niet via een van mijn msn vrienden... ) Echt geen problemen op dit moment Kiddooz, wel vanmiddag wat raars gezien: Als ik naar de site ging (dus geocaching.nl en nog niet eens het forum) kreeg ik een inlogscherm te zien van een privé servertje van Team Pentagram. Misschien dat een scriptje in hun handtekening een conflict veroorzaakt in de forum software? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 als ik op nieuwe berichtren klik krijg ik mySQL query error: SELECT id FROM gc_search_results WHERE (member_id='4586' OR ip_address='86.87.126.75') AND search_date > '1174169576' SQL error: Can't open file: 'gc_search_results.MYI' (errno: 145) SQL error code: Date: Saturday 17th 2007f March 2007 11:13:16 PM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 Met Firefox geen problemen Echt wel: De zoekfunctie bovenaan geeft mySQL query error: SELECT id FROM gc_search_results WHERE (member_id='665' OR ip_address='217.123.16.110') AND search_date > '1174173289' SQL error: Can't open file: 'gc_search_results.MYI' (errno: 145) SQL error code: Date: Sunday 18th 2007f March 2007 12:15:09 AM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden