The Scorpios Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 Ik vraag me af hoevaak onze caches bezocht is en gevonden gelogd. Nou kan ik natuurlijk ouderwets tellen maar liever gebruik ik iets waarbij ik me niet vertel. En ik wil dat ook wel regelmatig van een andere cache weten. Wie heeft de gouden tip?
team brick Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 Kijk eens bij Statistieken en dan bij Logs voor cache.
TuuronTour Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 En als je bij 'Stats per hunter' je naam invoert staat onderaan een overzicht hoe vaak al jouw caches als gevonden zijn gelogd.
The Scorpios Geplaatst 17 maart 2007 Auteur Geplaatst 17 maart 2007 En als je bij 'Stats per hunter' je naam invoert staat onderaan een overzicht hoe vaak al jouw caches als gevonden zijn gelogd. ik kan me wel voor mijn kop slaan maar dat doe ik maar niet . Juist dit zocht ik. Bedankt Nelleke
De Wolvjes Geplaatst 17 maart 2007 Geplaatst 17 maart 2007 En als je bij 'Stats per hunter' je naam invoert staat onderaan een overzicht hoe vaak al jouw caches als gevonden zijn gelogd. ik kan me wel voor mijn kop slaan maar dat doe ik maar niet . Juist dit zocht ik. Bedankt Nelleke Als je FireFox gebruikt kan je met een GreaseMonkey script totals van de logtypes maken van een cachepagina. Kijk maar op de volgende pagina Locus Prime GreaseMonkey scripts bij Totals By Log Type. Mvg, De Wolvjes
The Scorpios Geplaatst 17 maart 2007 Auteur Geplaatst 17 maart 2007 En als je bij 'Stats per hunter' je naam invoert staat onderaan een overzicht hoe vaak al jouw caches als gevonden zijn gelogd. ik kan me wel voor mijn kop slaan maar dat doe ik maar niet . Juist dit zocht ik. Bedankt Nelleke Als je FireFox gebruikt kan je met een GreaseMonkey script totals van de logtypes maken van een cachepagina. Kijk maar op de volgende pagina Locus Prime GreaseMonkey scripts bij Totals By Log Type. Mvg, De Wolvjes ziet er goed en spannend uit. gebruik FF2.0 maar verder snap ik nog weinig van add-ins als je me via email een uitleg kan geven, ben ik je bijzonder dankbaar
Aanbevolen berichten