Spring naar bijdragen

Wie werkt mee aan een reportage radio 1?


Gast martijn

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb me er even niet tegenaan bemoeid maar nu ik lees dat het interview geen Platland-toestanden bevat ben ik tevreden. Ik vindt het al naar genoeg dat mijn cache zo in de publiciteit moest komen. Dat had leuker gekunt.

 

Ik hoop (en er wordt aan gewerkt) dat de uitkomst van alles goed uitpakt. Volgens mij kan geocaching een brug slaan binnen Staatsbosbeheer in de communicatie tussen het kantoor en het veld. Maar misschien ben ik een dromerige idealist...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307
...maar misschien ben ik een dromerige idealist...

Integendeel! Daar moeten we zeker aan werken. Zie topic: "inbeslagname"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307

Uitzending zojuist beluisterd. Ze hebben helaas niet alle info even goed gebruikt en hadden zich er wat meer in kunnen verdiepen maar het is wel een grappig stukje geworden.  :D

 

WMA bestandje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast martijn

Dames, heren, excuus voor de foute vermelding van de website. Ik zou graag de presentator de schuld geven maar neem die toch maar zelf op me: niet gedubbelchecked...

Groeten en wij vonden het wel een leuke reportage die een goed beeld geeft van wat Geocaching is. Veel succes en plezier , verder.

Sander (verslaggever) en MArtijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Net het stukkie gehoord :D

 

Heel leuk gedaan en het was zeker bijzonder dat het stukje log was geschreven door mijn dochter van 9 jaar   goed stuk promotie jongens & meisjes natuurlijk  

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...