Spring naar bijdragen

Wie werkt mee aan een reportage radio 1?


Gast martijn

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast 77-1011013881

Mhhh...omdat 1 pikkie zow reageerd...terwijl staatsbos beheer er zelf 4 heeft uit gezet..???

Lijkt me beetje overdreven om daar een kort gesprek mee te belasten...dan krijg je meteen een reaktie van luisteraars van KIJK KIJK het mag eigenlijk niet dus

Of overdrijf IK nu een beetje... ???  ???  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, hou het plezierig en gezellig zou ik zeggen. Maar het zou me niet verbazen als de verslaggever zelf de Platland-zaak aankaart. Want Radio 1 zal wel zijn aangeslagen op het AD-berichtje, mag ik aannemen, gezien de timing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Dat lijkt me juist niet GR kijk naar de post's van de Martijn en zijn mail adres.

Lijkt me eerder iemand die zelf bij avro werkt en Geocaching hart onder riem wil steken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 108-1012845392

wat ik begreep van ijs is dat hij er nog nooit van gehoord had. Zoals je kan zien is hij lid geworden van het vorum. IJs en ik zijn ons goed aan het voor berijden. Dus als jullie nog tips hebben zijn die altijd welkom. lara@marvelmedia.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307
Yep, hou het plezierig en gezellig zou ik zeggen. Maar het zou me niet verbazen als de verslaggever zelf de Platland-zaak aankaart. Want Radio 1 zal wel zijn aangeslagen op het AD-berichtje, mag ik aannemen, gezien de timing.

Zal ik zeker rekening mee houden maar ik heb het idee dat het primair zal gaan over hoe geocaching in elkaar zit.

Als de reporter een bepaalde kant op wil vragen is dat ook best. We houden het zo positief mogelijk en ik zal zien dat we in een voorgesprek de doelstelling van de repo een beetje vastleggen.

 

Buiten de reportage om kan natuurllijk veel meer worden besproken (bijvoorbeeld de problematiek rond cachedieven of malle boswachters) maar dat lijkt me dan meer iets voor later. Eventueel een studio-interview met staatsbosbeheer en geoman.

 

Natuurlijk hebben wij niets te verbergen, dat moet duidelijk zijn, maar het is gewoon geen goed idee om de luisteraars meteen te vermoeien met allerlei bijverschijnselen als ze nog amper snappen wat geocaching inhoud.

First things first dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan krijg je meteen een reaktie van luisteraars van KIJK KIJK het mag eigenlijk niet dus

Of overdrijf IK nu een beetje... ???  ???  :D

 

Nou, kwenie.............

 

De negatieve reklame is reeds gemaakt in het AD en daarvoor al op de radio bij Omroep Brabant. Toen hadden ze er ook al 4 liggen, weet je.......

 

Het ging mij meer om een mogelijkheid aan te grijpen voor het bewustwordingsproces (goed woord voor galgje) van dergelijke instanties naar de lokale versie daarvan. That's all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307

Het interview is vandaag al opgenomen en zal maandag tussen 2 en 3 worden uitgezonden op radio 1. Ook krijgen we een kopietje opgestuurd van de AVRO. Er is buiten de opnamen een hoop besproken en we hebben het ook over de negatieve publiciteit gehad. Het leek de verslaggever wel duidelijk genoeg dat geocaching vooral een hele vriendelijke en toegankelijke buitensport is en daarom is er in de opname ook geen woord gerept over boze boswachtertjes. Nu maar hopen dat alles een beetje goed op de band is gekomen want er waren een paar kleine probleempjes met de accu van het opname apparaat.

Ik ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...