J-T-H Geplaatst 15 maart 2007 Geplaatst 15 maart 2007 Ik ben een nieuw gebruiker van GEOCACHING en wil voor mijzelf wandelroutes in m'n Garmin eTrex Legend gaan zetten. Nu heb ik beschreven routes met ANWB paddestoelen (de nummers daarvan). Bestaat er ergens ook een overzicht van deze paddestoelen met hun coordinaten?
blazez Geplaatst 15 maart 2007 Geplaatst 15 maart 2007 Een tijdje gelezen was het mushroom project nog wel actief http://www.godert.nl/mushroom/ Ik weet echter niet wat daar de status van is
BBosman Geplaatst 15 maart 2007 Geplaatst 15 maart 2007 Misschien heb je hier wat aan: ANWB Paddenstoelen
Biertjuh Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 Misschien heb je hier wat aan:ANWB Paddenstoelen Bedankt Weer een cache opgelost Ruud
de Roode Lantaarn Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 Eigenlijk de eerste keer dat ik waymarking.com kom. Zijn hier ook PQ's (van bijv die paddestoelen) te maken?
Jurgen & Co Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 Ik heb gisteren ook naar PQ's gekeken. Maar je kunt alleen maar loc per pagina downloaden. Alle waymarks aanvinken en onder aan de pagina button drukken. Maar ik was nog te lui om dat te doen.
barjon Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 Ik heb gisteren ook naar PQ's gekeken. Maar je kunt alleen maar loc per pagina downloaden. Alle waymarks aanvinken en onder aan de pagina button drukken. Maar ik was nog te lui om dat te doen. Wie nieuwsgierig is neemt een kijkje op ANWB Paddenstoelen op www.waymarking.com en ziet daar dat er op 16 april 2007 al pas 529 ANWB paddenstoelen met foto's geregistreerd zijn. Dat is maar een momentopname, want voordat we de paddenstoelenjacht kunnen afsluiten, dan moet de teller toch wel bijna op 7000 staan. We zoeken nog wat 'paddenstoelenjagers' die, gewapend met gps en fototoestel, meer dan welkom zijn! Help mee aan hèt paddenstoelenbestand van Nederland. Vriendelijke groet, Paddo-Officer: Ruud (aka Barjon) P.S. Dit zijn de Paddo Officers van de ANWB Paddenstoelen.
Aanbevolen berichten