Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

sinds een paar dagen, krijg ik geen caches meer zichtbaar op Google Earth, wie herkent het probleem, wie heeft er ook last van? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, alvast bedankt, groetjes Marcel van team Ciao Bella

Geplaatst

Het KML of KMZ file van gc.com is gekoppeld aan je IP nummer, ik denk dat je provider je IP nummer heeft gewijzigd. Aan de lnker kant je GC.com icoontje wissen en een nieuw KML / KMZ file installeren. Deed bij mij wonderen.

Geplaatst
Ik heb geen problemen met mijn v 4.0.2416.

nachtbraker

OK, een update installeren is nooit weg dacht ik......

Helaas fout gedacht want met v4.0.2737 en opnieuw het KML file: Geen caches.

Vorige versie eruit gegooid en opnieuw v4.0.2737 + KML?

Niks caches, niks icoontje links :thumbup:

nachtbraker

Geplaatst

Ik heb hier net een update gedaan van versie 4.0.2019 (beta) naar versie 4.0.2737.

Wat me opvalt is dat er een ander icoontje voor de caches in gebruik is genomen.

Verder werkt het netjes qua tonen van caches zonder opnieuw downloaden van de geocaching.kml file vanaf de gc.com website.

Ik zie nu wel dat er maar 200 vieuws per dag mogelijk zijn. (Kun je zien in het places venster en dan my places uitgeklapt en hieronder weer de geocaching network kml geopend.

Je moet hier trouwens wel een vinkje activeren om de caches te tonen, maar ik mag aannemen dat dat bekend is. :beerchug:

Trouwens iets wat ik zelf regelmatig doe is voordat ik ga pannen over de kaart het gc vinkje uitzetten om zo overbodige query's richting de gc te vermijden. Zo probeer ik dan het aantal vieuws per dag optimaal te benutten. Daar waar ik het nodig acht zet ik het vinkje weer aan.

Alternatief hiervoor is voldoende blijven bewegen met de kaart, er zal pas een query gestart worden als je even stil staat boven een bepaald gebied.

Nu maar hopen dat het bij een volgende update voor je toch wel weer goed gaat.

Groetjes Jan-Willem.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...