Spring naar bijdragen

Duur plaatsing


SN@G

Aanbevolen berichten

Het reviewen van een cache duurt langer? So what?

Hoe meer media, hoe meer bekendheid, hoe meer cachers, hoe meer mensen die caches plaatsen. De lijst stapelt zich op. Een term die mensen toch wel wat moet zeggen: vrijwilligers.....

 

Ik heb de eerste topic gesloten maar kennelijk vond iemand het nodig om het nogmaals te plaatsen en daarna nog eens.

 

Helaas wordt dat niet toegestaan.

 

Problemen? PB mij. I'm the 1 2 blame.

 

Ik neem aan dat er eerdaags wel een bericht komt, tot die tijd geduld.

 

 

mzzl SN@G

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is heel simpel. Als het reviewen langer duurt dan normaal is de reden dat er teveel caches tussen zitten waar gewoon het een en ander aan mankeert. iedere dag wordt er gereviewed en bijna iedere dag komen er caches online. Als er dagen bij zijn dat er geen cache online is gekomen, komt dat omdat er geen cache zo goed is om online te zetten.

 

De volgorde van reviewen is op volgorde van gcnummer, niet op volgorde van datum binnenkomst en niet op volgorde van datum dat bovenaan de cachepagina staat. Dus een maand eerder er boven zetten helpt geen zier.

Oude GCnummers gaan voor nieuwe.

 

Wil je graag dat caches binnen 72 uur online komen? dat kan, maar dan moet iedereen er voor zorgen dat de cache(pagina) ook aan alle voorwaarden voldoet en men mag ook eens mijn aan of opmerkingen lezen die ik bij de cache plaats in een reviewernote. Het helpt echt niet als ik 5, 6 , 7 punten van opmerkingen heb gegeven en men er 1 van afwerkt en dan de cache al weer opnieuw aanbiedt. Dan kan ik, als de cache weer aan de beurt is, weer opnieuw de resterende punten melden en dit gaat dan steeds door totdat men werkelijk alle punten heeft afgewerkt.

De enkele die wel alles in een keer goed heeft, of wel al mijn opmerkingen in een keer afgewerkt, wil ik natuurlijk nu niet te kort doen, maar het is een feit dat een cache veel te snel aangeboden wordt en dat mijn notes met opmerkingen niet gelezen wordt.

 

Verder las ik opmerkingen dat een eventuele vertraging in reviewtijd hier wel gemeld zou mogen worden, maar officieel heeft het reviewen van geocaches helemaal niets met geocaching.nl te maken.

Ik modereer hier voor geocaching.nl en review caches voor geocaching.com en beide staan los van elkaar.

Als ik niet meer voor geocaching.nl zou werken en zelfs hier niet meer op het forum zou komen, zou "je" nog minder weten en ik zou helemaal niets meer meekrijgen van het gezeur.

Dat mijn laptop een flinke griepvius heeft opgelopen en mijn provider me in snelheid gehalveerd heeft terwijl ik juist mijn snelheid op maximaal heb laten zetten en waar ik ook voor betaal, heeft maar een delay van een paar dagen opgeleverd en die was verleden week al weggewerkt.

 

Als nu eens (bijna) iedereen zijn eigen zaakjes aangaande zijn aan te vragen cache picobello voor elkaar zou hebben, dan zou het reviewen voor de meeste caches zelfs binnen 24 uur een afgerond feit kunnen zijn.

Wat trouwens, gezien de reacties die ik geregeld van de eigenaar van de cache krijg als ik een cache online heb gezet, nog steeds wel meevalt. Er komen genoeg caches dezelfde dag online, of binnen 24 uur. Maar er is een overgrote groep, dat helaas groeiende is, dat steeds minder weet waar het om gaat.

 

Niet met het vingertje gaan wijzen naar de reviewer als je zelf een "ondeugdelijke" cache aanbiedt. En helaas kan ik er niet aan beginnen de lijst door te spitten en te zoeken naar caches die wel gelijk online zouden kunnen. Dat kost net zo veel tijd als een review. Dus degene die te onrechte wacht, je hebt het te danken aan collegaplaatsers die newbies lijken te blijven voor wat cacheplaatsen betreft.

 

Zoals gezegd, iedere dag wordt er gereviewed, komt er die dag niets online, is er niets online te zetten. verder krijgen we de wereld emailtjes per dag met allerlei vragen van cachers die alleen al hun plannetes voor nieuwe caches overleggen of vragen om het een en ander te wijzigen aan hun al bestaande caches.

 

Er wordt teveel "gevallen" over de 72 uur die geocaching.com stelt, maar dat gaat dan maar voor Amerika op en niet voor Nederland. De reden dat het voor Amerika wel op kan gaan en niet voor Nederland is niets anders dan dat men, het spijt me dat ik het schrijven moet en het spijt me dat het juist de Amerikanen zijn, maar een cache in Amerika aangeboden ter review staat daar ook daadwerkelijk binnen 72 uur online omdat daar een cache pas wordt aangeboden als het aan alle voorwaarden voldoet.

Mijn Amerikaanse broeders kan ik het maar niet aan het verstand brengen dat die 72 uur hier niet lukt, ook niet met 10 reviewers om de doodeenvoudige redenen dat men niet wil geloven dat die Dutchies niet kunnen of niet willen lezen. Ik kan het nog steeds tegenhouden dat die Yankes hier weer gaan reviewen.

 

En wat het aantal reviewers betreft, ook Hawkeyes reviewed nog steeds. Dat ik ze bijna allemaal online zet, wil niet zeggen dat ik ze ook volledig gereviewed heb. Ik zie geregeld caches die al voorgewerkt zijn door Hawkeyes.

 

Ik sta dus volledig achter de actie van Sn@g voor wat het sluiten of verwijderen van al de vragen/opmerkingen aangaande het reviewen. Alles is al eens gemeld, maar ook hiervoor geldt, er wordt niet gelezen.

 

Geocaching.nl kan niets aan de reviewtijden doen. Degene die werkelijk denkt dat hij vergeten wordt kan me mailen op mijn revieweradres. Dat kun je vinden door hieronder op mijn statsbar te klikken. Antwoord kan een aantal dagen duren. Ik krijg 100den emailtjes per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...