Spring naar bijdragen

Handmatig waypoints invoeren; Het lukt me niet


pluymkes

Aanbevolen berichten

hallo ik ben een echte newbee. heb gepoogd een cache te vinden, heb een startplaats gedownload (dat ging goed) naar het startpunt gereden (ging ook goed) maar ik weet niet hoe ik handmatig coordinaten moet invoeren van een volgende waypoint.ik heb de gebruikershandleiding doorgespit. daar staan alle soorten dingen uitgelegd behalve dit.....

wie kan mij helpen (ik snap dat het een simpele vraag is maar zonder antwoord kan ik niet starten...)

dankjewel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ken de Garmin C60 niet maar zit er een knopje "MARK" op?

Als je dat indrukt krijg je een schermpje met een nieuw waypoint. Door er naar toe te gaan met de cursor- toetsen en daarna op "ENTER" de drukken kun je de getallen aanpassen.

 

Succes!

 

het klopt wat Crankyhenkie zegt, druk op mark(dit knopje zit tussen de find knop en de quit knop. ga vervolgens met je cursor(middelste grote knop met 4 pijltjes) naar boven dit zijn 2 stappen.

druk op enter, dan komt er een soort rek.mach. naar vooren hier kan je de coord veranderen.

dit doe je met de middelste grote knop( als je op een cijfer staat druk je op enter om naar de volgende cijfer te gaan..

als de coord er staat ga je naar ok in het scherpje en druk op enter, vervolgens weer 2 stappen naar beneden enter en gaan met die banaan.

 

suc 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even een kopie uit de gps60 gebruiksaanwijzing (blz23):

 

Bij een bestaand waypoint:

 

1. Druk op FIND om de zoekpagina te openen.

Kies 'Waypoints' en druk op ENTER om de waypointlijst te openen.

2. Blader met de KANTELTOETS naar boven of beneden in de lijst.

3. Kies het waypoint dat u zoekt en druk op ENTER.

Daarna verschijnt de informatiepagina van dat waypoint.

Om het waypoint te bewerken: selecteer een veld, druk op ENTER en breng uw wijzigingen aan.

Om het waypoint te bekijken op de Kaartpagina: kies 'Kaart'.

Om een route te maken naar het waypoint: kies 'Ga naar'.

 

Als je een nieuw waypoint wil maken: op de mark toets drukken en dan met de kanteltoets eventueel de eigenschappen selecteren die je wilt wijzigen, zie hierboven vanaf punt 3. Alleen je moet nu eerst ok onderaan de pagina kiezen en dan met de find knop het waypoint weer opzoeken , hierna kun je de optie ga naar weer kiezen(onderaan in het scherm).

 

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een nieuw waypoint wil maken: op de mark toets drukken en dan met de kanteltoets eventueel de eigenschappen selecteren die je wilt wijzigen, zie hierboven vanaf punt 3. Alleen je moet nu eerst ok onderaan de pagina kiezen en dan met de find knop het waypoint weer opzoeken , hierna kun je de optie ga naar weer kiezen(onderaan in het scherm).

 

het way point direct na invoeren weer opzoeken gaat zo: findknop nog een keer findknop en dan enter

bewerkt door Mars Express
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...