Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben al een tijdje bezig met de voorbereidingen voor een flinke nachtcache.

Het lijkt me leuk de vinders te belonen met een banner zoals stevige stapper of OtzChim genootschap.

Wie heeft er goede tips om een banner van 200 bij 50 te maken die ook nog een beetje duidelijk blijft.

(de naam van de cache kan ik wel alvast onthullen: Elementary, my dear Watson!)

Geplaatst

Het lijkt me leuk de vinders te belonen met een banner zoals stevige stapper of OtzChim genootschap.

Wie heeft er goede tips om een banner van 200 bij 50 te maken die ook nog een beetje duidelijk blijft.

Met Photoshop valt natuurlijk heel veel leuks te klussen. Let wel: de Bedevaartcache, Otz Chiim en bijvoorbeeld Stevig Stappen zijn héél speciale caches. Van "Elementary, my dear Watson" moeten we dan ook wel héél wat kunnen verwachten... :dribble:

Geplaatst

Met Photoshop valt natuurlijk heel veel leuks te klussen. Let wel: de Bedevaartcache, Otz Chiim en bijvoorbeeld Stevig Stappen zijn héél speciale caches. Van "Elementary, my dear Watson" moeten we dan ook wel héél wat kunnen verwachten... :dribble:

hij komt niet eerder online voordat ik zeker weet dat je minstens drie uur nodig hebt om hem te vinden als zeer ervaren cacher. dus dat wordt een uurtje of 5 gemiddeld.

ik ben er al een tijd mee bezig en weet nog steeds niet of ik hem deze winter nog online krijg.

maar ik wacht liever een half jaar dan dat er fouten insluipen.

er gaat nogal wat rekenwerk in zitten.

professor moriarty was ten slotte wiskundige ;)

en wie weet thex....mischien moet je onderweg wel nachtkruid gaan zoeken.

dat groeit op sommige plaatsen in het wild :huh:

Gast Team_Maju
Geplaatst

Nachtcaches altijd welkom, alleen deze klinkt me nu al te moeilijk :dribble:

Je weet dat ze bezig zijn aantal banners in de handtekeningen in te dammen? Heeft Kruimel pas een opmerking over gemaakt. Want inmiddels is er een wildgroei aan het ontstaan van banners. Meen dat die het had over maximaal 2 plaatjes.

Geplaatst
Nachtcaches altijd welkom, alleen deze klinkt me nu al te moeilijk :dribble:

Je weet dat ze bezig zijn aantal banners in de handtekeningen in te dammen? Heeft Kruimel pas een opmerking over gemaakt. Want inmiddels is er een wildgroei aan het ontstaan van banners. Meen dat die het had over maximaal 2 plaatjes.

veel cachers hebben tegenwoordig een eigen website.

en daar zijn die banners natuurlijk hartsikke leuk voor. :huh:

nachtcaches zijn bij voorbaat leuk om samen te doen. dus niet nu al afhaken hoor. ;)

Geplaatst

Hmmm de naam komt me zeer bekend voor...... :)

Misschien even over nadenken....

Nog een banner?

Ik plak ze er niet eens onder.

Ben wel benieuwd naar een nachtcache van iemand die er zelf nog geen gelopen heeft (niet negatief bedoeld hoor). Misschien nieuwe technieken?

Geplaatst

Hmmm de naam komt me zeer bekend voor...... :)

Misschien even over nadenken....

Nog een banner?

Ik plak ze er niet eens onder.

Ben wel benieuwd naar een nachtcache van iemand die er zelf nog geen gelopen heeft (niet negatief bedoeld hoor). Misschien nieuwe technieken?

ik ben er al een tijd mee bezig en weet nog steeds niet of ik hem deze winter nog online krijg.

maar ik wacht liever een half jaar dan dat er fouten insluipen.

er gaat nogal wat rekenwerk in zitten.

Ik ben natuurlijk van plan eerst wat nachtcache ervaring op te doen voordat de cache online komt :)

land of the barely wordt de eerste!

Ben wel al aan het experimenteren met in gewoon licht onzichtbare inkt.

En het verhaal plot aan het schrijven.

De route is nog niet bekend, Inmiddels weet ik wel al welke wiskundige puzzels er in verwerkt gaan worden!

tot zover oftopic!

Geplaatst

Ja of een gif bestand maken, waarbij alle plaatjes voorbij schieten.

Denk dat dit nog meer server belasting vraagt :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...