Triskelle Geplaatst 21 mei 2012 Geplaatst 21 mei 2012 Het is al een tijdje geleden dat ik een 60CSx in handen had, maar is de taal niet gewoon op de systeem setup page in te stellen?
speurvuur Geplaatst 22 mei 2012 Geplaatst 22 mei 2012 Het is al weer een oud draadje maar wie kan mij helpen? Ik heb ook firmware 4.00 op mijn gpsmap 60csx waar geen nederlands in zit. Garpatch is nergens meer te downloaden (geen werkende links). Kan iemand mij helpen? Graag met een methode die op een MAC werkt. BVD Speurvuur Niemand die kan/wil helpen?
haakmeer Geplaatst 22 mei 2012 Geplaatst 22 mei 2012 Het is al weer een oud draadje maar wie kan mij helpen? Ik heb ook firmware 4.00 op mijn gpsmap 60csx waar geen nederlands in zit. Garpatch is nergens meer te downloaden (geen werkende links). Kan iemand mij helpen? Graag met een methode die op een MAC werkt. BVD Speurvuur Niemand die kan/wil helpen? kijk eens op http://garminpatch.ueuo.com/
De Oliva's Geplaatst 23 mei 2012 Geplaatst 23 mei 2012 (bewerkt) Het is al een tijdje geleden dat ik een 60CSx in handen had, maar is de taal niet gewoon op de systeem setup page in te stellen? Jawel maar bij de US modellen zit er niet standaard de keuze voor Nederlands in. Via de Garmin site, of anders de helpdesk proberen? Edit: veel typo's.... 23 mei 2012 bewerkt door De Oliva's
Team de motormuizen Geplaatst 28 mei 2012 Geplaatst 28 mei 2012 Een beetje laat misschien, mijn reactie, maar ik heb een Garpatch V3.0 exe bestand, het is 1,3 Mb klein/groot. Kan wel via de mail denk ik, laat maar horen wie het nodig heeft.
speurvuur Geplaatst 8 juli 2012 Geplaatst 8 juli 2012 Hoi, Ik heb een GPSMAP60 CSx uit USA gekocht, firmware 4.00 gedownload en gepatcht voor NL taal. Ik heb dus de gepatchte firmware als file klaar liggen. Echter, voor het updaten van de firmware verwijst Garmin naar Webupdater en deze geeft niet de mogelijkheid de firmware file op te geven maar download gelijk de firmware van de Garmin website zelf. Dat is dus niet wat ik hebben moet. Weet iemand hoe ik de gepatchte firmware zonder webupdate erop krijg? Ik werk met macos, dus het liefst een oplossing voor de mac, anders is windhoos ook wel goed. Alvast bedankt voor de tips. Team Speurvuur
Aanbevolen berichten