wout11 Geplaatst 22 januari 2007 Geplaatst 22 januari 2007 Hoi, Weet iemand misschien of er een methode is om de achtergrondfoto van de cachepagina automatisch op de gehele grootte van het scherm afgebeeld te krijgen, onafhankelijk van de grootte van dat scherm? Dus niet meerdere "opgeknipte" foto's. Wout11
Ruud4d Geplaatst 22 januari 2007 Geplaatst 22 januari 2007 Hoi,Weet iemand misschien of er een methode is om de achtergrondfoto van de cachepagina automatisch op de gehele grootte van het scherm afgebeeld te krijgen, onafhankelijk van de grootte van dat scherm? Dus niet meerdere "opgeknipte" foto's. Wout11 Door een tabel te maken met één cel en in die cel je hele beschrijving te zetten met de afbeelding als achtergrond.
modderlaarzen Geplaatst 22 januari 2007 Geplaatst 22 januari 2007 kijk hier ook eens wout11: http://html.startpagina.nl/ offtopic: deze zomer wil ik naar Ierland dan zet ik mijn foto's zeker op een site.
de Roode Lantaarn Geplaatst 22 januari 2007 Geplaatst 22 januari 2007 Hoi, Weet iemand misschien of er een methode is om de achtergrondfoto van de cachepagina automatisch op de gehele grootte van het scherm afgebeeld te krijgen, onafhankelijk van de grootte van dat scherm? Dus niet meerdere "opgeknipte" foto's. Wout11 Door een tabel te maken met één cel en in die cel je hele beschrijving te zetten met de afbeelding als achtergrond. De achtergrond afbeelding moet toch voor aan in de BODY staan? Dus: <body background="plaatje.jpg"> blablabla met veel tekst </body> Of denk ik nu verkeerd?
Knight of Ni Geplaatst 22 januari 2007 Geplaatst 22 januari 2007 De achtergrond afbeelding moet toch voor aan in de BODY staan?Dus: <body background="plaatje.jpg"> blablabla met veel tekst </body> Of denk ik nu verkeerd? Als je dat doet en je pagina is langer dan de afmeting van je achtergrondafbeelding dan krijg je twee keer dezelfde afbeelding onder elkaar... En dat is wat wout11 dus juist niet wilde! Tja op je eigen homepage zou je het kunnen ondervangen door style-sheets te gebruiken, maar dat lukt niet op een cache pagina... Maar waar wil je die achtergrondafbeelding hebben? In de normaal groene omlijsting? Of wil je er iets mee doen op je cachepagina zelf???
wout11 Geplaatst 25 januari 2007 Auteur Geplaatst 25 januari 2007 De achtergrond afbeelding moet toch voor aan in de BODY staan? Dus: <body background="plaatje.jpg"> blablabla met veel tekst </body> Of denk ik nu verkeerd? Als je dat doet en je pagina is langer dan de afmeting van je achtergrondafbeelding dan krijg je twee keer dezelfde afbeelding onder elkaar... En dat is wat wout11 dus juist niet wilde! Tja op je eigen homepage zou je het kunnen ondervangen door style-sheets te gebruiken, maar dat lukt niet op een cache pagina... Maar waar wil je die achtergrondafbeelding hebben? In de normaal groene omlijsting? Of wil je er iets mee doen op je cachepagina zelf??? Niet op de cache pagina zelf maar als achtergrond bij het opstarten van de pagina en dan inderdaad zelfde maat als groene omlijsting. Ik denk dat Ruud de oplossing gaf: in 1 cel van een tabel. Ik ga dat off line met een nieuwe cache ff proberen. bedankt Wout11
De Roode Loper Geplaatst 25 januari 2007 Geplaatst 25 januari 2007 Niet op de cache pagina zelf maar als achtergrond bij het opstarten van de pagina en dan inderdaad zelfde maat als groene omlijsting. Ik denk dat Ruud de oplossing gaf: in 1 cel van een tabel. Ik ga dat off line met een nieuwe cache ff proberen.bedankt Wout11 Als ik jou goed begrijp wil je wat anders dan het geocaching-groen. Dan moet je bij het invullen van de aanmelding gebruik maken van het vakje Background Image URL. Zet daar de URL in van het plaatje dat je wilt gebruik en ergens online hebt staan (dus niet op je PC).
Aanbevolen berichten