Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bedankt voor alle antwoorden; we hebben een FTF-pin besteld; dat leek ons wel aardig.

Dus nu rest ons het wachten op de toestemming van de o-zo-snelle ambtenarij van onze gemeente (die er een week over doet om een brief van de postbus geopend op een bureau te krijgen, nog eens een week om hem door te geven aan degene die erover gaat en dan nog minimaal 3 weken om een antwoord te verzinnen... :blush:

• 3 weeks later...
Geplaatst
Bedankt voor alle antwoorden; we hebben een FTF-pin besteld; dat leek ons wel aardig.

Dus nu rest ons het wachten op de toestemming van de o-zo-snelle ambtenarij van onze gemeente (die er een week over doet om een brief van de postbus geopend op een bureau te krijgen, nog eens een week om hem door te geven aan degene die erover gaat en dan nog minimaal 3 weken om een antwoord te verzinnen... B)

Tinkerteam, ik was er in ieder geval erg blij mee, was ook mijn 1e FTF, dus ook wel speciaal.

Ik ben pas een week bezig met geocachen, maar het is toch wel een uitdaging als beginner om eerder bij de cache te zijn dan de oude rotten.

Bij deze bedankt voor de pin.

Caveman!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...