de Kooikers Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Hallo, Nu ben ik net begonnen met geocaching en heb een Navman N20 aangeschaft. Nu weet ik dat TomTom je ook via Breedtegraad kan navigeren. Dit is voor ons geocachers natuurlijk erg makkelijk. Navman kent deze optie niet. Via het speuren op het forum kwam ik een linkje over co-input tegen. Een uitbreiding voor tomtom 5 om de coordinaten in te voeren. Is er ook een mogelijkheid om dit ook via mijn navman te laten werken of moet ik altijd via een straat die er dicht bij ligt navigeren. Alvast bedakt De kooikers
deBruineBeren Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Co-Input is specifiek voor TomTom geschreven en kan dus niet overweg met Navman. Ook in de toekomst is dit niet te verwachten
mlvdburg Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Als ik de tekst zo lees, geeft hij meer een voorbeeld en vraagt of er ook zoiets bestaat voor een navman. Kan een Navman ook op een of andere manier coordinaten invoeren.
JandeBeHanger Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Nu ben ik net begonnen met geocaching en heb een Navman N20 aangeschaft.Nu weet ik dat TomTom je ook via Breedtegraad kan navigeren. Dit is voor ons geocachers natuurlijk erg makkelijk. Navman kent deze optie niet. Via het speuren op het forum kwam ik een linkje over co-input tegen. Een uitbreiding voor tomtom 5 om de coordinaten in te voeren. Is er ook een mogelijkheid om dit ook via mijn navman te laten werken of moet ik altijd via een straat die er dicht bij ligt navigeren. Mogge, natuurlijk werkt je systeem met koords, alleen is het volledig afgedekt door de software. Meerdere systemen hebben geen mogelijkhied tot het invoeren van koords, oa Route 66. Ik vind dat echt een Opel Kadett mentaliteit!
Myth Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Hallo, Nu ben ik net begonnen met geocaching en heb een Navman N20 aangeschaft. Nu weet ik dat TomTom je ook via Breedtegraad kan navigeren. Dit is voor ons geocachers natuurlijk erg makkelijk. Navman kent deze optie niet. Via het speuren op het forum kwam ik een linkje over co-input tegen. Een uitbreiding voor tomtom 5 om de coordinaten in te voeren. Is er ook een mogelijkheid om dit ook via mijn navman te laten werken of moet ik altijd via een straat die er dicht bij ligt navigeren. Alvast bedakt De kooikers We hebben ook een tijdje (maar uiteindelijk niet erg lang) met een Navman genavigeerd. De enige manier om coordinaten 'in te voeren' was door op de kaart te klikken (dat gaat dan wel weer makkelijker dan bij TomTom) en met de cursortoetsen het kruis op de juiste plek manoeuvreren. Dan in het contextmenu (nog een keer klikken of de knop in het midden van de cursortoetsen gebruiken) kiezen voor 'navigeren naar'. Onze Navman (ICN 510) werkte met graden-minuten-seconden dus we moesten wel elke keer omrekenen, maar daar wordt je op een gegeven moment ook heel handig in. Succes ermee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden