Spring naar bijdragen
  • 0

Topo UK v2

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ik heb Topo Great Britain op mijn PC en deze werkt goed, MAAR ik heb in het scherm van de kaart een (ca. 50%) kleiner gebied, wat wel gedetailleerd is en het buitenste deel is dat niet.

Na overleg met Garmin Help blijkt dat dit normaal is. Ik vind van niet!!

Ik heb de Topo bij www.outdoorgb.com gekocht (in Engeland dus) en ik weet niet of het daaraan ligt.

Wellicht weet iemand dat?

Team Rhuvaal.

• 0
Geplaatst

Beste @rend,

Wat bedoel je met 'stuur me maar een PM'?

En even een vraag aan Cachorganic:

Hebben jullie een volledig gedetailleerd scherm?

Helaas weet ik niet hoe ik een schermafdruk mee kan sturen, anders had ik even een voorbeeld meegestuurd van hoe het er bij mij uitziet.

Team Rhuvaal

• 0
Geplaatst

in topo uk komt inderdaad een kaderscherm voor die je een gedetaileerder gebied laat zien. Mij is verteld dat dit komt door een rechten kwestie met Ordnance Survey die het kaartmateriaal aanleverde.

Het is dus even wennen in mapsource. (op je GPSR zie je dit overigens niet; daar is je zoomnivo zodanig dat je keurig alles ziet.)

Ik vind overigens nog steeds Topo NL met kop en schouders boven buitenlandse topokaarten uitsteken.

Ook in versie 2 van topo UK mis ik nog regelmatig details die ik op de papieren kaarten wel zie.

Ik ga dan ook altijd met de papieren versie 1;25.000 op pad in Engeland.

• 0
Geplaatst
in topo uk komt inderdaad een kaderscherm voor die je een gedetaileerder gebied laat zien. Mij is verteld dat dit komt door een rechten kwestie met Ordnance Survey die het kaartmateriaal aanleverde.

Het is dus even wennen in mapsource. (op je GPSR zie je dit overigens niet; daar is je zoomnivo zodanig dat je keurig alles ziet.)

Ik vind overigens nog steeds Topo NL met kop en schouders boven buitenlandse topokaarten uitsteken.

Ook in versie 2 van topo UK mis ik nog regelmatig details die ik op de papieren kaarten wel zie.

Ik ga dan ook altijd met de papieren versie 1;25.000 op pad in Engeland.

Wij zijn ook regelmatig in Engeland aan het cachen en hebben dan ook topo Great Britain. Maar als aanvulling hierop hebben we ook van de gebieden waar we veel zitten, zoals bijv. Lake District de software van Memory Map. Door de print-outs heb je ook de reguliere kaart niet meer nodig. (Natuurlijk hebben we die wel altijd bij ons, met kompas, want je weet maar nooit...).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...