gpsgek Geplaatst 19 april 2007 Auteur Geplaatst 19 april 2007 Dit werkt maar vraag me af of hier nog mee verder gegaan word of dat het opgepkt wordt door GPSGek?GCtool werkt perfect maar niet op de PDA en buiten tobben we nog het meest. Gezien de vele positieve reactie's ik op het GME gekregen heb en wekelijks per email ontvang, staat GCTool op de PDA hoog op de ToDo lijst. Helaas werkt mijn gezondheid en de agenda de laatste tijd niet erg mee, en ben ik al blij als ik een (mid)dagje kan cachen.... Maar, ik hoorde dat ik binnenkort een weekje vakantie heb, dus dat geeft hoop...
The Scorpios Geplaatst 19 april 2007 Geplaatst 19 april 2007 Dit werkt maar vraag me af of hier nog mee verder gegaan word of dat het opgepkt wordt door GPSGek? GCtool werkt perfect maar niet op de PDA en buiten tobben we nog het meest. Gezien de vele positieve reactie's ik op het GME gekregen heb en wekelijks per email ontvang, staat GCTool op de PDA hoog op de ToDo lijst. Helaas werkt mijn gezondheid en de agenda de laatste tijd niet erg mee, en ben ik al blij als ik een (mid)dagje kan cachen.... Maar, ik hoorde dat ik binnenkort een weekje vakantie heb, dus dat geeft hoop... Helpt het als we je beterschap wensen en een kaarsje voor je gezondheid branden? hebben we zo een actiegroep hoor
LTeunis Geplaatst 19 april 2007 Geplaatst 19 april 2007 (bewerkt) Dit werkt maar vraag me af of hier nog mee verder gegaan word of dat het opgepkt wordt door GPSGek? GCtool werkt perfect maar niet op de PDA en buiten tobben we nog het meest. Gezien de vele positieve reactie's ik op het GME gekregen heb en wekelijks per email ontvang, staat GCTool op de PDA hoog op de ToDo lijst. Helaas werkt mijn gezondheid en de agenda de laatste tijd niet erg mee, en ben ik al blij als ik een (mid)dagje kan cachen.... Maar, ik hoorde dat ik binnenkort een weekje vakantie heb, dus dat geeft hoop... en wordt hierin ook een versie voor Windows mobile Smartphone's meegenomen. Met .Net zou dat mogelijk zijn? Dat neemt niet weg dat ik je ook rust en sterkte met je gezondheid wil wensen. 19 april 2007 bewerkt door LTeunis
ds-polleke Geplaatst 19 april 2007 Geplaatst 19 april 2007 Dit werkt maar vraag me af of hier nog mee verder gegaan word of dat het opgepkt wordt door GPSGek? GCtool werkt perfect maar niet op de PDA en buiten tobben we nog het meest. Gezien de vele positieve reactie's ik op het GME gekregen heb en wekelijks per email ontvang, staat GCTool op de PDA hoog op de ToDo lijst. Helaas werkt mijn gezondheid en de agenda de laatste tijd niet erg mee, en ben ik al blij als ik een (mid)dagje kan cachen.... Maar, ik hoorde dat ik binnenkort een weekje vakantie heb, dus dat geeft hoop... en wordt hierin ook een versie voor Windows mobile Smartphone's meegenomen. Met .Net zou dat mogelijk zijn? Dat neemt niet weg dat ik je ook rust en sterkte met je gezondheid wil wensen. <grapmodus> codeer anders ff om naar java.. gelijk platform onafhankelijk en kun je het ook op OpenTom gebruiken </ grapmodus>
gpsgek Geplaatst 19 april 2007 Auteur Geplaatst 19 april 2007 en wordt hierin ook een versie voor Windows mobile Smartphone's meegenomen. Met .Net zou dat mogelijk zijn? Ik vermoed dat dat wel kan ja....
LTeunis Geplaatst 19 april 2007 Geplaatst 19 april 2007 en wordt hierin ook een versie voor Windows mobile Smartphone's meegenomen. Met .Net zou dat mogelijk zijn? Ik vermoed dat dat wel kan ja.... Dat zou zijn.
warboel Geplaatst 23 april 2007 Geplaatst 23 april 2007 (bewerkt) Ik heb in afwachting van, de PDA maar alvast gekocht. Groetuhhh 23 april 2007 bewerkt door warboel
smeule jr Geplaatst 30 augustus 2007 Geplaatst 30 augustus 2007 De GCTool is niet alleen voor geocaching handig, ook nog voor informatica in 4 havo. We moeten met binaire en hexidecimale getallen gaan rekenen, en volgens de leraar is er geen tool. Nou echt wel, nu nog even zien of dit ook tijdens de toets legaal word gezien, vast wel.
gpsgek Geplaatst 30 augustus 2007 Auteur Geplaatst 30 augustus 2007 (bewerkt) De GCTool is niet alleen voor geocaching handig, ook nog voor informatica in 4 havo. We moeten met binaire en hexidecimale getallen gaan rekenen, en volgens de leraar is er geen tool. Nou echt wel, nu nog even zien of dit ook tijdens de toets legaal word gezien, vast wel. Ga weg joh! Stuur die leraar terug naar de basisschool! Elke windhoos-PC beschikt over een handige "rekenmachine" die prima met de 4 belangrijkste talstelsels overweg kan! 30 augustus 2007 bewerkt door gpsgek
LTeunis Geplaatst 30 augustus 2007 Geplaatst 30 augustus 2007 De GCTool is niet alleen voor geocaching handig, ook nog voor informatica in 4 havo. We moeten met binaire en hexidecimale getallen gaan rekenen, en volgens de leraar is er geen tool. Nou echt wel, nu nog even zien of dit ook tijdens de toets legaal word gezien, vast wel. Ga weg joh! Stuur die leraar terug naar de basisschool! Elke windhoos-PC beschikt over een handige "rekenmachine" die prima met de 4 belangrijkste talstelsels overweg kan! en zo heb ik een klein proggie wat van ieder getal een 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 en 16 talstelsel getal kan maken. En dat is handig voor sommige c.ch.s
gpsgek Geplaatst 10 september 2007 Auteur Geplaatst 10 september 2007 (bewerkt) Yep, er is weer een update! Wisten jullie trouwens dat GCTool al meer dan 1500 keer gedownload is? DOWNLOAD GCTool 1.5.1 (10 september 2007) * ECW-banner toegevoegd aan ECW gedeelte * Ascii box toegevoegd aan tekst-analyse Met dank aan de Wandelende Takken voor het idee van de ECW-banner...! 10 september 2007 bewerkt door gpsgek
tjarko Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 ik had vorige week de "oude" versie gedownload. en vond die al handig en vooral zeer duidelijk in het gebruik. zal direct eens kijken wat de nieuwe weer meer kan.
smeule Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 (bewerkt) * Ascii box toegevoegd aan tekst-analyse Supper, ik heb vandaag nog informatica en Ascii is nou net het volgende hoofdstuk. GPSgek weer bedankt. 10 september 2007 bewerkt door smeule
gpsgek Geplaatst 10 september 2007 Auteur Geplaatst 10 september 2007 Supper, ik heb vandaag nog informatica en Ascii is nou net het volgende hoofdstuk. GPSgek weer bedankt. Das mooi... Overigens zit deze feature erin omdat ik graag lui ben en een paar ASCII-codes niet uit mijn hoofd ken... Uiteraard kunnen andere feature-requests nog steeds gepost worden in dit topic, maar dat snapte je wel...
smeule Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 Uiteraard kunnen andere feature-requests nog steeds gepost worden in dit topic, maar dat snapte je wel... Je kan nu een stukje ''normale'' tekst omzetten in ASCII, maar het kan nog niet andersom?
Aanbevolen berichten