Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gisteren had ik een hint nodig bij GCHA47 omdat het nog al donker was geworden en eigenlijk de serie wilde afmaken, met de PPC via gprs ingelogd op de Imode site van .nl, daar de hint bekeken en gaan zoeken, niets te vinden, wat er wel stond was dat de locatie/hint per 11-11-06 veranderd was, dus dan denk je up to date te zijn, ware het niet als je pagina op een pc bekijkt er wel de nieuwe hint staat en in Imode niet, dat is ook het enige verschil van de twee pagina's.

Heb geen idee hoe dit technisch werkt maar ik denk dat de database niet goed wordt geupdate of iemand ergens een regeltje is vergeten.

Geplaatst
Even voor de duidelijkheid... bedoel je daarmee: de imode site van geocaching.nl op je telefoon/pda/whatever, en de geocaching.nl site op je PC? Of de geocaching.com site op je PC?

Op de pda van NL en op de pc van COM, ik neem aan als ik met de pda op NL inlog de gegevens van Com afkomen.

Geplaatst (bewerkt)

De i-mode side van NL lijkt inderdaad met verouderde gegevens te werken.

Met wap.geocaching.com krijg je wel de juiste gegevens.

Succes,

Powk

bewerkt door Powk
Geplaatst
De i-mode side van NL lijkt inderdaad met verouderde gegevens te werken.

Met wap.geocaching.com krijg je wel de juiste gegevens.

Succes,

Powk

Toch niet helemaal want bij het desbetreffende waypoint is de rest wel goed, alleen de hint niet.

Geplaatst
De hint is op .com en .nl afwijkend. Een oplossing heb ik vooralsnog niet; ook het geforceerd opnieuw inlezen brengt niet de goede hint.

Maakt ook niet uit, ik heb geen haast, doe dit voor mn plezier en jagen doe ik met deze dagen al helemaal niet......... :pepsi:

en voor straks de beste wensen......... :beerchug:

• 3 weeks later...
Geplaatst

Ik ben bezig om imode te testen op mijn blackberry. De light-site (www.geocaching.nl/pda_index.php ) ziet er gewldig uit. Alleen jammer dat de hints nog niet worden weergegeven.

robenada

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...