Spring naar bijdragen

BT GPS signaal delen op PPC


De Gadgeteers

Aanbevolen berichten

Het heeft hier vroeger eens ergen op het forum gestaan, maar ik ben het helemaal kwijt. Ik zoek software om op m'n pocket PC het BT GPS signaal te klonen, zodat OziCE en GPS Tuner gelijktijdig van 1 en hetzelfde GPS signaal gebruik kunnen maken. Zeg maar een soort van BT poort duplicator.

 

Eigenlijk komt dit voort uit het feit dat GPS tuner een aantal leuke features heeft, maar het calibreren van de kaarten is zo'n sh*tklus, dat ik wat dat betreft graag bij OziCE blijf.

 

Wie begrijpt wat ik bedoel, en kan me zeggen waar ik het kan vinden?

 

B.v.d.

 

Insp. Gadget

(De Gadgeteers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het heeft hier vroeger eens ergen op het forum gestaan, maar ik ben het helemaal kwijt. Ik zoek software om op m'n pocket PC het BT GPS signaal te klonen, zodat OziCE en GPS Tuner gelijktijdig van 1 en hetzelfde GPS signaal gebruik kunnen maken. Zeg maar een soort van BT poort duplicator.

 

Eigenlijk komt dit voort uit het feit dat GPS tuner een aantal leuke features heeft, maar het calibreren van de kaarten is zo'n sh*tklus, dat ik wat dat betreft graag bij OziCE blijf.

 

Wie begrijpt wat ik bedoel, en kan me zeggen waar ik het kan vinden?

 

B.v.d.

 

Insp. Gadget

(De Gadgeteers)

 

 

Er zijn hier twee programma's voor te krijgen: een freeware en een shareware. De naam van de freeware ben ik kwijt maar de shareware had iets van franson in de naam zitten. Ik zoek nog even.

 

 

De shareware versie: franson

 

En de freeware (open source) gpsproxy

 

hier is wel .NET voor nodig.

 

 

 

 

Hoop dat dit is wat je zoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...