Myth Geplaatst 24 december 2006 Share Geplaatst 24 december 2006 Sinds vanmiddag ziet het forum er op mijn computer heel anders uit. Ik heb niets aan de instellingen veranderd, maar als ik nu een draadje open krijg ik niet de hele draad te zien. In plaats daarvan zie ik alleen het oorspronkelijke bericht met daaronder de 'boomstructuur' van alle reacties. Heb ik iets fout gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3fus Geplaatst 24 december 2006 Share Geplaatst 24 december 2006 (bewerkt) Sinds vanmiddag ziet het forum er op mijn computer heel anders uit. Ik heb niets aan de instellingen veranderd, maar als ik nu een draadje open krijg ik niet de hele draad te zien. In plaats daarvan zie ik alleen het oorspronkelijke bericht met daaronder de 'boomstructuur' van alle reacties. Heb ik iets fout gedaan? Gebruik onder de opties knop eens de instelling standaard, dat zal het ongetwijfeld zijn. Groetjes Jan-Willem. 24 december 2006 bewerkt door pa3fus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 24 december 2006 Share Geplaatst 24 december 2006 Sinds vanmiddag ziet het forum er op mijn computer heel anders uit. Ik heb niets aan de instellingen veranderd, maar als ik nu een draadje open krijg ik niet de hele draad te zien. In plaats daarvan zie ik alleen het oorspronkelijke bericht met daaronder de 'boomstructuur' van alle reacties. Heb ik iets fout gedaan? Bij ons ziet het er nog steeds hetzelfde uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myth Geplaatst 24 december 2006 Auteur Share Geplaatst 24 december 2006 Sinds vanmiddag ziet het forum er op mijn computer heel anders uit. Ik heb niets aan de instellingen veranderd, maar als ik nu een draadje open krijg ik niet de hele draad te zien. In plaats daarvan zie ik alleen het oorspronkelijke bericht met daaronder de 'boomstructuur' van alle reacties. Heb ik iets fout gedaan? Gebruik onder de opties knop eens de instelling standaard, dat zal het ongetwijfeld zijn. Groetjes Jan-Willem. Thanks, dat was het. Soms kan een oplossing toch zo eenvoudig zijn... Misschien toch per ongeluk ergens op geklikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 24 december 2006 Share Geplaatst 24 december 2006 Sinds vanmiddag ziet het forum er op mijn computer heel anders uit. Ik heb niets aan de instellingen veranderd, maar als ik nu een draadje open krijg ik niet de hele draad te zien. In plaats daarvan zie ik alleen het oorspronkelijke bericht met daaronder de 'boomstructuur' van alle reacties. Heb ik iets fout gedaan? Gebruik onder de opties knop eens de instelling standaard, dat zal het ongetwijfeld zijn. Groetjes Jan-Willem. Thanks, dat was het. Soms kan een oplossing toch zo eenvoudig zijn... Misschien toch per ongeluk ergens op geklikt. Bepaalde PC's hebben daar last van. Op de TU is de site ook altijd in eerste instantie met een boomstructuur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden