IJskimo Geplaatst 17 december 2006 Share Geplaatst 17 december 2006 (bewerkt) Wij gaan op vakantie naar Denemarken (hemmet) en hopen daar wat locals te ontmoeten. Heeft iemand bugs om te ruilen of gewoon weg te sturen? Wij geven ze graag een lift! Vertrek: Vrijdag de 22e vanuit Amsterdam. Als je op de route zit kunnen we evt. ook ophalen. 17 december 2006 bewerkt door IJskimo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 17 december 2006 Share Geplaatst 17 december 2006 Er zitten twee racecoin naar Denemarken in Ketelbinkie #5 DistriPark. En doe ze verder de groeten daar van ons. Het is een prachtig land met leuke caches. We komen van de zomer weer. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kliermier Geplaatst 17 december 2006 Share Geplaatst 17 december 2006 Er zitten er en paar al heel lang in Schiphol TB hotel, ik heb ze er vandaag laten zitten. Daar zitten 12 TB's in dus even van tevoren kijken lijkt mij aan te bevelen. Mosschien kun je daar nog even langs IJs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight of Ni Geplaatst 17 december 2006 Share Geplaatst 17 december 2006 Wel een klein stukje uit de buurt in Buitenplaats zit mijn travelbug Kwakkie die naar Kopenhagen wilt... Misschien kan iemand hem een duwtje richting Amsterdam geven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJskimo Geplaatst 20 december 2006 Auteur Share Geplaatst 20 december 2006 Ik zal proberen nog even langs Schiphol te rijden. Misschien neem ik ze wel allemáál mee ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden