Penn-Du Geplaatst 14 december 2006 Geplaatst 14 december 2006 (bewerkt) Weet iemand de exacte betekenis van ETE en ETA? Willem 14 december 2006 bewerkt door Penn-Du
Biertjuh Geplaatst 14 december 2006 Geplaatst 14 december 2006 Och och och, wat worden de feiten weer verdraait. Ik zie je nog binnen komen na 12,5 km met een groot rood hoofd en de intensie om te stoppen, omdat je niet verwachtte voor het donker terug te zijn. Dat het je uiteindelijk gelukt is ligt eerder aan de 'mannen' die met jou mee zijn gelopen, want anders hadden je tere beentjes het niet vol gehouden Wat een gekw@k en gekw@@k weer uit het noord-oosten van Groningen. Had maar de helft van die energie van dat gekw@@k in het event gestoken dan was dat er tenminste gekomen. Ik zie echter aankomen dat Jolanda dat alleen moet doen Ruud 1600 slag bij nieuwpoort Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker
Twinlife Geplaatst 14 december 2006 Geplaatst 14 december 2006 Mensen, dit gaat over 'handige datavelden', niet over "het koffiehoekje van SN@G en biertjuh" Maak een keer een apart draadje en begin daar jullie discussies. Helemaal mee eens Xaa, maar waarom post jij dit op het forum.....je had ook gewoon de report knop kunnen gebruiken. Ik had een beetje gehoopt dat jij wel beter wist. Gr Twinlife
SN@G Geplaatst 14 december 2006 Geplaatst 14 december 2006 Mensen, dit gaat over 'handige datavelden', niet over "het koffiehoekje van SN@G en biertjuh" Maak een keer een apart draadje en begin daar jullie discussies. Een geintje tussendoor en je begint te janken. Oeps sorry hoor Xaa.
De Eekies Geplaatst 14 december 2006 Auteur Geplaatst 14 december 2006 Joh, al maken jullie er hier een gezellige kroeg van. Ik heb gelukkig goeie ideeen gekregen qua Datavelden Maar oke oke, het is wel een beetje off topic heren
SN@G Geplaatst 14 december 2006 Geplaatst 14 december 2006 Joh, al maken jullie er hier een gezellige kroeg van.Ik heb gelukkig goeie ideeen gekregen qua Datavelden Maar oke oke, het is wel een beetje off topic heren Dat gebeurt overal wel een keer, maar je kunt niet ontkennen dat mijn eerste post serieus naar jou toe was.
De Eekies Geplaatst 14 december 2006 Auteur Geplaatst 14 december 2006 Oh dat doe ik zeker niet! Ben juist erg blij met de reacties. En heb er zeker wat aan gehad. Ik heb nu het volgende ingesteld staan: KOERS: -Afst tot bestemming -Afst tot volgende -Miswijzing -ETE tot bestemming Kaart: -Ast tot bestemming -ETA tot bestemming Vind wel dat het moeten kunnen hoor, af en toe lekker slap ouwehoeren. Maar ja, wij hoeven ook niet al die l*lverhalen te lezen en de Mods wel
Biertjuh Geplaatst 14 december 2006 Geplaatst 14 december 2006 Mensen, dit gaat over 'handige datavelden', niet over "het koffiehoekje van SN@G en biertjuh" Maak een keer een apart draadje en begin daar jullie discussies. Beste meneer Xaa, ik zeg meneer, maar misschien is het wel mevrouw Xaa. Als ik er achter wil komen of Xaa een meneer of een mevrouw is, zou ik me moeten verdiepen in zijn of haar profiel. Daar heb ik momenteel geen behoefte aan. Als u dit draadje goed zou lezen, had u gezien dat na het tiende bericht alles gezegd was. De ene vindt dit data veld belangrijk en de andere gaat toch liever voor een ander veld. Alles hangt dus af van de persoonlijke behoefte, hetgeen na bericht 10 duidelijk was. Ook de Eekies, starters van dit draadje, hebben dit begrepen, zoals uit bericht # 22 blijkt . Jammer dat u dat niet ziet. Nu is het mogelijk om een draadje te sluiten wanneer er duidelijk antwoord gegeven is op een vraag. Ook is het mogelijk om hierna nog even door te "borrelen" of het nu in "SN@G's en Biertjuh's koffiehoekje" is, dat is niet belangrijk. Jammer dat u hier de lol niet van in ziet. Ruud 1600 slag bij nieuwpoort Helaas bestaat er nog geen dagcrème tegen een chagrijnig gezicht
Biertjuh Geplaatst 14 december 2006 Geplaatst 14 december 2006 Vind wel dat het moeten kunnen hoor, af en toe lekker slap ouwehoeren.Maar ja, wij hoeven ook niet al die l*lverhalen te lezen en de Mods wel Ik weet uit ZEEEER betrouwbare bron dat er minstens één MOD aan het cachen is, en die ander, tja wat zal ik zeggen, die komt uit Drente met een h. Daar kan hij ook niets aan doen Ruud 1619 Johan van Oldenbarnevelt onthoofd
Aanbevolen berichten