golferyves Geplaatst 10 december 2006 Geplaatst 10 december 2006 Hi, Weet iemand waar ik eventueel een kaart kan vinden die ik op mijn 60 csx kan plaatsen van de stad Dubai ??? Bedankt. Golferyves
Geopatra Geplaatst 10 december 2006 Geplaatst 10 december 2006 Hi, Weet iemand waar ik eventueel een kaart kan vinden die ik op mijn 60 csx kan plaatsen van de stad Dubai ??? Bedankt. Golferyves Ik zou maar eens bij Garmin kijken/informeren. Dat is nu eenmaal degene die die kaarten uitgeeft. Geopatra.
TuuronTour Geplaatst 10 december 2006 Geplaatst 10 december 2006 Zie hier: City Navigator Middle East
golferyves Geplaatst 11 december 2006 Auteur Geplaatst 11 december 2006 Zie hier: City Navigator Middle East Ja dit had ik al gezien , maar voor een 2 daags bezoek lijkt mij dat een iets te grote investering. Misschien weet/wist wel iemand een site waar je bv gescande kaart(en) kunt vinden van Dubai??? Vandaar mijn vraag.anders zal er niets anders opzitten als eenkaart ter plaatste te kopen zeker ??? golferyves
Aanbevolen berichten