Spring naar bijdragen

Loggen SBS caches


Gast musje

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Waar kunnen SBS caches gelogd worden? Als je op het icoontje klikt dan wordt je doorgestuurd naar de website van SBS, dus kan je niet zoals de andere caches loggen op de cache pagina.

Veel van de SBS wandeltochten hebben een cache die door de boswachter is neergelegd.

 

Groeten,

 

Musje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Klopt, ze zijn niet aangemeld bij geocaching.com of in een andere logbare database. Dus tellen niet mee in je 'found' totaal omdat ze niet te loggen zijn.

Ik heb ook een paar van die tochtjes gelopen in het begin van onze cachetijd, maar overigens geen cache kunnen vinden. Het probleem is namelijk ook dat je niet weet bij welk punt je moet zoeken, en om nou bij elk punt een tijd te gaan lopen rondkijken... Misschien zijn ze intussen wat makkelijker vindbaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ik heb er eentje gelopen (Robbenoortbos). Bij een waypoint (met paaltje) ergens midden in het bos was een cache verborgen.

Uiteraard weet je niet vooraf bij welk waypoint een cache ligt, maar met een beetje logisch nadenken kan je een heel aantal waypoints wegstrepen (vlak bij het pad enzo).

 

Is het misschien een idee om de caches aan te melden? (Ik weet trouwens niet wie dit zou moeten doen... denk de boswachter?!)

 

Groeten,

 

Arthur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...