heidie und peter Geplaatst 18 november 2006 Geplaatst 18 november 2006 Waar ik momenteel veel last van heb is dat ik geen kaarten meer op mijn gps heb (csx) Als ik dan kijk wat voor kaarten er voor handen zijn staat er alleen de basiskaart. Na het controleren van de geheugenkaart blijkt dat deze normaal vast zit. Nu haal ik de geheugen kaart er uit en stop deze er weer in. Nu is alles weer voor handen. Zijn er mensen die dit ook al hebben mee gemaakt.........
LTeunis Geplaatst 18 november 2006 Geplaatst 18 november 2006 Waar ik momenteel veel last van heb is dat ik geen kaarten meer op mijn gps heb (csx)Als ik dan kijk wat voor kaarten er voor handen zijn staat er alleen de basiskaart. Na het controleren van de geheugenkaart blijkt dat deze normaal vast zit. Nu haal ik de geheugen kaart er uit en stop deze er weer in. Nu is alles weer voor handen. Zijn er mensen die dit ook al hebben mee gemaakt......... Dit heb ik een keer meegemaakt. Bij controle leek het inderdaad net of de kaart los zat. Na het opnieuw plaatsen heb ik er naderhand geen laast meer van gehad. Misschien dat het kaartje borgen met een stukje tape helpt?
SN@G Geplaatst 18 november 2006 Geplaatst 18 november 2006 Nog geen problemen mee gehad met mijn 60CSX (klop, klop (op onbehandeld hout) hoop het ook niet mee te maken).
josho1 Geplaatst 19 november 2006 Geplaatst 19 november 2006 ik heb het ook een keer gehad ik heb een klein stukje papier achter de batterij geplaatst en na die tijd geen last meer gehad
rwarmer Geplaatst 3 december 2006 Geplaatst 3 december 2006 Heb ik ook al twee keer gehad. Zal dat stukje papier eens proberen.
team-omega-25 Geplaatst 3 december 2006 Geplaatst 3 december 2006 (bewerkt) Dit is nu nuttige informatie! Nog geen last van gehad maar goed om te weten! 3 december 2006 bewerkt door team-omega-25
Aanbevolen berichten