professor & co Geplaatst 12 november 2006 Share Geplaatst 12 november 2006 ga volgende week naar gran canaria op vakantie,en was benieuwd of er daar ook cache's liggen. zo ja,weet iemand waar ik er een goede kaart van kan vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 12 november 2006 Share Geplaatst 12 november 2006 Er liggen zeker caches op gran canaria. Het makkelijkste vind ik voor dit doel google earth op je pc en dan van gc.com de geocache browser voor google earth downloaden. Als je dan naar gran canaria op de sateliet kaart gaat en je zoom in dan verschijnen vanzelf de aanwezige caches enkun je door er op te klikken doorklikken naar de betreffende cache omschrijving op gc.com Succes en een fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 12 november 2006 Share Geplaatst 12 november 2006 (bewerkt) Kijk eens hier en daar staat ook een leuk linkje tussen......... Of kijk eens hier Of hier Trouwens op deze site vind je onder tabblad GC-Landen een hoop Europese landen Gr Twinlife 12 november 2006 bewerkt door Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
professor & co Geplaatst 12 november 2006 Auteur Share Geplaatst 12 november 2006 kijk eens aan,hartelijk dank voor jullie snelle reactie. kom hier een stuk verder mee. waarvoor mijn dank. groeten de Professor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 12 november 2006 Share Geplaatst 12 november 2006 ga volgende week naar gran canaria op vakantie,en was benieuwd of er daar ook cache's liggen.zo ja,weet iemand waar ik er een goede kaart van kan vinden? Fijne vakantie zou ik zeggen en neem de wandelschoentjes maar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
professor & co Geplaatst 12 november 2006 Auteur Share Geplaatst 12 november 2006 ga volgende week naar gran canaria op vakantie,en was benieuwd of er daar ook cache's liggen. zo ja,weet iemand waar ik er een goede kaart van kan vinden? Fijne vakantie zou ik zeggen en neem de wandelschoentjes maar mee zou wel lukken,wel lekker trouwens in november cachen met een korte broek aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 12 november 2006 Share Geplaatst 12 november 2006 ga volgende week naar gran canaria op vakantie,en was benieuwd of er daar ook cache's liggen. zo ja,weet iemand waar ik er een goede kaart van kan vinden? Fijne vakantie zou ik zeggen en neem de wandelschoentjes maar mee zou wel lukken,wel lekker trouwens in november cachen met een korte broek aan. Heb je hier naar de weersverwachting gekeken? Wij lopen hier straks ook in onze korte broek te cachen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
professor & co Geplaatst 30 november 2006 Auteur Share Geplaatst 30 november 2006 ben weer terug in het frisse landje,was echt een toppertje op gran canaria. dus voor iedereen aan te raden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slobra (AJvB) Geplaatst 30 november 2006 Share Geplaatst 30 november 2006 Wij waren twee weken geleden op GC. Inderdaad een verbluffend leuk eiland om te geocachen. Wij hebben onze ogen uitgekeken qua natuuurschoon en tussenndoor ook nog stuk of 9 caches gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden