martijnf Geplaatst 8 november 2006 Geplaatst 8 november 2006 Ik heb een GPS60. Tijdens het zoeken naar "HSL in zicht" liep ik er tegen aan dat het handig is om in het veld de afstand tussen de huidige locatie een een specifiek waypoint te kunnen meten in meters. Echter als de afstand vrij groot is (> 1 km) laat de GPS60 alleen x.xx km zien. Dus nauwkeurig per 10 meter. Is er een mogelijkheid om in het veld de afstand in meters te meten? Alvast bedankt
thex Geplaatst 8 november 2006 Geplaatst 8 november 2006 Dat zou wel kunnen, maar de precisie van een GPS laat dat niet toe. Je hebt er dus weinig aan.
De Roode Loper Geplaatst 8 november 2006 Geplaatst 8 november 2006 Ik heb een GPS60. Tijdens het zoeken naar "HSL in zicht" liep ik er tegen aan dat het handig is om in het veld de afstand tussen de huidige locatie een een specifiek waypoint te kunnen meten in meters. Echter als de afstand vrij groot is (> 1 km) laat de GPS60 alleen x.xx km zien. Dus nauwkeurig per 10 meter. Is er een mogelijkheid om in het veld de afstand in meters te meten? Alvast bedankt Volgens mij kun je dan nog een keer via de menuknop e.e.a. bijstellen.
blazez Geplaatst 8 november 2006 Geplaatst 8 november 2006 Als je in het markeer scherm zit waar je x.xxkm nu instelt, kan je met de ronde knop ook naar de markering km toe. dan op enter drukken en je kan onder andere meters (m) instellen. je kan dan de afstand in meters instellen. Succes
Aanbevolen berichten