Heirbaut Hunters Geplaatst 1 november 2006 Geplaatst 1 november 2006 Voor zover ik weet mag je er gelijk drie uitdelen :-) In de uitleg staat toch echt hetvolgende: "Je kunt niet onbeperkt Geo d'Ors uitreiken. Daar is een berekening voor. Hoe meer founds je hebt, des te meer prijzen mag je uitreiken. Na 60 founds kom je in aanmerking voor de uitreiking van 1 Geo d'Or." Maar goed ik kan het mis hebben. groetjes Geovlinder Dat heb/had je goed begrepen, maar omdat het voor sommige mensen onduidelijk was, is dit veranderd. Zodra je 60 founds hebt, ongeacht waar, mag je per 20 gevonden caches 1 Geo d'Or uitdelen. Dus inderdaad, meteen je eigen top 3 samenstellen. De 'documentatie' is nog niet helemaal bij.
JandeBeHanger Geplaatst 1 november 2006 Geplaatst 1 november 2006 Voor zover ik weet mag je er gelijk drie uitdelen :-)In de uitleg staat toch echt hetvolgende: "Je kunt niet onbeperkt Geo d'Ors uitreiken. Daar is een berekening voor. Hoe meer founds je hebt, des te meer prijzen mag je uitreiken. Na 60 founds kom je in aanmerking voor de uitreiking van 1 Geo d'Or." Maar goed ik kan het mis hebben. Dat heb/had je goed begrepen, maar omdat het voor sommige mensen onduidelijk was, is dit veranderd. Zodra je 60 founds hebt, ongeacht waar, mag je per 20 gevonden caches 1 Geo d'Or uitdelen. Dus inderdaad, meteen je eigen top 3 samenstellen. De 'documentatie' is nog niet helemaal bij. Ik heb nu 'n 385 geocaches gevonden en het schijnt dat ik er 19 mag uitdelen.Ik heb er een stuk of 10 in geplakt die ik kan herinneren als zijn de moeilijk, zwaar, interesant, in het begin gedaan en heel recent. Maar dan zijn er toch heel veel van die caches waarvan ik denk van hé 'n log geschreven, maar waar ik die cache gedaan heb? Maar eh, is er ook een negatieve geo d'or wg te geven, voor de not found en eindeloos zoeken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden