Polmske Geplaatst 26 oktober 2006 Share Geplaatst 26 oktober 2006 (bewerkt) Goedendag, Ik ben op zoek naar icons van de verschillende caches (trad, multi, enz) om in tomtom te gebruiken. Ik heb deze al een keer gedownload en kan nergens meer terugvinden waar. Het googlen naar deze icons begint me de neus uit te komen. Ik weet nog dat het een zip bestandje was met de icons erin. Dank, Peter. 26 oktober 2006 bewerkt door Polmske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KarelKraak Geplaatst 26 oktober 2006 Share Geplaatst 26 oktober 2006 Bedoel je deze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Polmske Geplaatst 26 oktober 2006 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2006 Helemaal, super bedankt. Groetjes Peter. ps. Toppic kan gesloten worden, merci Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 26 oktober 2006 Share Geplaatst 26 oktober 2006 Of zoek even op elsinga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hneel Geplaatst 7 november 2009 Share Geplaatst 7 november 2009 (bewerkt) De icons van KarelKraak zijn perfect! Maar ik mis er nog van: - Wherigo - Letterbox - Earthcache Heeft iemand deze? 22x22pixels en net zo mooi als die andere van KarelKraak? Als ik ze zelf probeer te maken door bitmaps van gc.com te kopieeren en te verkleinen lukt het me ook wel maar worden ze niet zo mooi. 7 november 2009 bewerkt door hneel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 7 november 2009 Share Geplaatst 7 november 2009 Heb je hier iets aan? http://gsak.net/board/index.php?showtopic=...amp;#entry77801 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hneel Geplaatst 7 november 2009 Share Geplaatst 7 november 2009 Ja, daar rollen prima icoontjes uit. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden