team_wolfje Geplaatst 14 oktober 2006 Geplaatst 14 oktober 2006 Ik zie zojuist op geocaching.com een nieuwe advertentiebanner: Maps en watchlist snap ik, maar is de First-To-Find een nieuwe optie geworden? Worden er daar nu statistieken of rankings van bijgehouden door groundspeak zelf? Waarom wordt daar zo mee geadverteerd? Ik kan er niet over op het gc forum vinden. Iemand een idee?
kalkendotters Geplaatst 14 oktober 2006 Geplaatst 14 oktober 2006 (bewerkt) Maps en watchlist snap ik, maar is de First-To-Find een nieuwe optie geworden? Worden er daar nu statistieken of rankings van bijgehouden door groundspeak zelf? Waarom wordt daar zo mee geadverteerd? Ik kan er niet over op het gc forum vinden. Iemand een idee? Het voordeel dat je hebt als premium member voor FTF's is dat je 'alarmen' kunt instellen op de website. Zodra een cache gepubliseerd wordt (of gearchiveerd of geupdates, of...) krijg je automatisch een emailtje. En kan je dus eerder zijn dan de anderen die elke keer op de 'nieuwe' caches pagina van gc.com moeten kijken. 14 oktober 2006 bewerkt door kalkendotters
team_wolfje Geplaatst 14 oktober 2006 Auteur Geplaatst 14 oktober 2006 Ja, dat zijn de notifications (tussen haakjes: ik ben een premium member). Maar dat er nu met naam en toenaam First To Find staat...
Kruimeldief Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 Ik denk ook dat ze bedoelen dat met notify, een premiummemberoptie, de kans groter is op een FTF. Ik krijg in de regel wel (eerder) mee dat er nieuwe features komen, en heb meestal al eerder de beschikking over nieuwe features, maar iets nieuws voor FTF heb ik nergens gezien, gelezen of "gehoord".
team_wolfje Geplaatst 15 oktober 2006 Auteur Geplaatst 15 oktober 2006 Ok, laten we het dan maar op een ons allen welbekend "marketing" praatje gooien. Dus de "First-To-Find optie" is gewoon de "notify" optie van nieuwe caches.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden