Spring naar bijdragen

Ik zoek een nederlandse cacher


Redlite_be

Aanbevolen berichten

Het is een beetje een "long shot" maar ik wil het toch proberen.

 

Zo'n dik half jaar geleden hoorde ik over geocaching van een nederlandse klant van onze firma. Deze persoon kon men zo'n enthousiasme vertellen over zijn hobby dat ik dit zeker ook eens wou proberen. Diezelfde avond nog heb ik aangelogd op www.geocaching.com...

 

Ik heb ondertussen 78 finds en ben owner van 4 :yes:

 

Nu wil ik op zoek naar deze sympahieke noorderbuur die mij deze fantastiche hobby aan de hand heeft gedaan.

 

Probleem...

Ik ben totaal zijn naam en voornaam vergeten.

Het project van de softwarefirma waarvoor hij werkte is afgelopen en opgeleverd dus is de kans klein dat ik daar nog mee te maken ga hebben.

 

Wat weet dit Belgje dan nog wel?

*We hebben elkaar ontmoet in Arnhem in een kantoor nabij de Rijn met zicht op een soort van grote kunstmatige heuvel.

*Het betrof etiket-printers

*het was een project voor een grote koffiefabrikant (ik geloof D.E.)

*Hij was niet echt de progammeur, eerder projectleider geloof ik

*Hij vertelde vol enthousiasme over een cache die draaide rond een verhaal waarbij 3 dochters door hun (stief?)vader vermoord waren of zoiets.

 

leuk detail...Hij heeft mij niet aleen over geocache verteld, maar ik heb toen s'middags tesamen met hem een oer hollands BROODJE KROKET met karnemelk genuttigd! jaja een hele nieuwe wereld is voor mij open gegaan die dag :angry:

 

Nu... Wie denkt te weten over wie ik praat? Of wie kan mij op het goede spoor zetten?

 

Ik weet dat jullie allemaal graag dingen zoeken en uitpluizen dus dit is nog eens een cache met een speciale opdracht.

 

 

Verder wil ik nog even kwijt dat jullie een zeer gezellig forum hebben met veel leukere icoontjes dan wij

 

:D:eek::crybaby:

 

Funny!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Leuk om op deze manier de "stimulator" te zoeken.

 

Ik ken geen cache met drie vermoorde meisjes. Wel een cache waar een bosarbeider aangetroffen werd bij het lijk van zijn vrouw. Zijn drie dochters zijn nooit gevonden. De man is volgens mij opgeahngen.

 

Als dit de cache is, dan kun je misschien de logjes doorspitten en zo misschien weer de cachernaam herinneren.

 

De cache die ik bedoel is: "Het mysterie van de drie zusjes" (GCDAFD by Jati)

 

Suc6 met het zoeken

 

Kruimel

 

PS, natuurlijk is ons forum leuker :eek::crybaby::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

CRIPES!! :eek: bijna 500 logs. dat word monnikenwerk

 

PS, natuurlijk is ons forum leuker :(;):)

 

Ik WIST dat iemand dat ging zeggen! Jullie zijn zo VOORSPELBAAR :)

No problem. Als iemand de bal goed aangeeft, wil ik hem er wel inkoppen. Het is geen voorbeeld van voorspelbaar zijn, het is een voorbeeld van aardig willen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS, natuurlijk is ons forum leuker :lol::lol1::cry:

 

Ik WIST dat iemand dat ging zeggen! Jullie zijn zo VOORSPELBAAR :)

No problem. Als iemand de bal goed aangeeft, wil ik hem er wel inkoppen. Het is geen voorbeeld van voorspelbaar zijn, het is een voorbeeld van aardig willen zijn.

 

' :ph34r: 't was maar om te lachen zenne (Hierbij ineen een shameless Belgencliché gebruikend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Het is een beetje een "long shot" maar ik wil het toch proberen.

 

Zo'n dik half jaar geleden hoorde ik over geocaching van een nederlandse klant van onze firma. Deze persoon kon men zo'n enthousiasme vertellen over zijn hobby dat ik dit zeker ook eens wou proberen. Diezelfde avond nog heb ik aangelogd op www.geocaching.com...

 

Ik heb ondertussen 78 finds en ben owner van 4 :yes:

 

Nu wil ik op zoek naar deze sympahieke noorderbuur die mij deze fantastiche hobby aan de hand heeft gedaan.

 

Probleem...

Ik ben totaal zijn naam en voornaam vergeten.

Het project van de softwarefirma waarvoor hij werkte is afgelopen en opgeleverd dus is de kans klein dat ik daar nog mee te maken ga hebben.

 

Wat weet dit Belgje dan nog wel?

*We hebben elkaar ontmoet in Arnhem in een kantoor nabij de Rijn met zicht op een soort van grote kunstmatige heuvel.

*Het betrof etiket-printers

*het was een project voor een grote koffiefabrikant (ik geloof D.E.)

*Hij was niet echt de progammeur, eerder projectleider geloof ik

*Hij vertelde vol enthousiasme over een cache die draaide rond een verhaal waarbij 3 dochters door hun (stief?)vader vermoord waren of zoiets.

 

leuk detail...Hij heeft mij niet aleen over geocache verteld, maar ik heb toen s'middags tesamen met hem een oer hollands BROODJE KROKET met karnemelk genuttigd! jaja een hele nieuwe wereld is voor mij open gegaan die dag :lol1:

 

Nu... Wie denkt te weten over wie ik praat? Of wie kan mij op het goede spoor zetten?

 

Ik weet dat jullie allemaal graag dingen zoeken en uitpluizen dus dit is nog eens een cache met een speciale opdracht.

 

 

Verder wil ik nog even kwijt dat jullie een zeer gezellig forum hebben met veel leukere icoontjes dan wij

 

:gossip::offtopic::thumbup:

 

Funny!

 

 

Vraagje werkte die man voor D.E mss

 

Gr.De Beltjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het op dinsdag 25 april?

Deze cache al voor de derde keer gelopen, steeds samen met mensen die ik kennis laat maken met het geocachen. Erg mooie wandeling en prima verzorgd. Jammer dat de strop verdwenen was. Mijn complimenten

 

Herkenning?

456afa1f-ce36-4ff3-8ff6-ac5f422ff222.jpg

bewerkt door franka en pim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...