Redlite_be Geplaatst 12 oktober 2006 Share Geplaatst 12 oktober 2006 Het is een beetje een "long shot" maar ik wil het toch proberen. Zo'n dik half jaar geleden hoorde ik over geocaching van een nederlandse klant van onze firma. Deze persoon kon men zo'n enthousiasme vertellen over zijn hobby dat ik dit zeker ook eens wou proberen. Diezelfde avond nog heb ik aangelogd op www.geocaching.com... Ik heb ondertussen 78 finds en ben owner van 4 Nu wil ik op zoek naar deze sympahieke noorderbuur die mij deze fantastiche hobby aan de hand heeft gedaan. Probleem... Ik ben totaal zijn naam en voornaam vergeten. Het project van de softwarefirma waarvoor hij werkte is afgelopen en opgeleverd dus is de kans klein dat ik daar nog mee te maken ga hebben. Wat weet dit Belgje dan nog wel? *We hebben elkaar ontmoet in Arnhem in een kantoor nabij de Rijn met zicht op een soort van grote kunstmatige heuvel. *Het betrof etiket-printers *het was een project voor een grote koffiefabrikant (ik geloof D.E.) *Hij was niet echt de progammeur, eerder projectleider geloof ik *Hij vertelde vol enthousiasme over een cache die draaide rond een verhaal waarbij 3 dochters door hun (stief?)vader vermoord waren of zoiets. leuk detail...Hij heeft mij niet aleen over geocache verteld, maar ik heb toen s'middags tesamen met hem een oer hollands BROODJE KROKET met karnemelk genuttigd! jaja een hele nieuwe wereld is voor mij open gegaan die dag Nu... Wie denkt te weten over wie ik praat? Of wie kan mij op het goede spoor zetten? Ik weet dat jullie allemaal graag dingen zoeken en uitpluizen dus dit is nog eens een cache met een speciale opdracht. Verder wil ik nog even kwijt dat jullie een zeer gezellig forum hebben met veel leukere icoontjes dan wij Funny! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 12 oktober 2006 Share Geplaatst 12 oktober 2006 Leuk om op deze manier de "stimulator" te zoeken. Ik ken geen cache met drie vermoorde meisjes. Wel een cache waar een bosarbeider aangetroffen werd bij het lijk van zijn vrouw. Zijn drie dochters zijn nooit gevonden. De man is volgens mij opgeahngen. Als dit de cache is, dan kun je misschien de logjes doorspitten en zo misschien weer de cachernaam herinneren. De cache die ik bedoel is: "Het mysterie van de drie zusjes" (GCDAFD by Jati) Suc6 met het zoeken Kruimel PS, natuurlijk is ons forum leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redlite_be Geplaatst 13 oktober 2006 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2006 (bewerkt) De cache die ik bedoel is: "Het mysterie van de drie zusjes" (GCDAFD by Jati) CRIPES!! bijna 500 logs. dat word monnikenwerk PS, natuurlijk is ons forum leuker Ik WIST dat iemand dat ging zeggen! Jullie zijn zo VOORSPELBAAR 13 oktober 2006 bewerkt door Redlite_be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koedeboe Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 (bewerkt) Automatiseerder zal Atos Origin geweest zijn. Kantoor staat op de voormalige vuilnisbelt / woonwagenkamp aan de IJssel... 13 oktober 2006 bewerkt door koedeboe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 14 oktober 2006 Share Geplaatst 14 oktober 2006 De cache die ik bedoel is: "Het mysterie van de drie zusjes" (GCDAFD by Jati) CRIPES!! bijna 500 logs. dat word monnikenwerk PS, natuurlijk is ons forum leuker Ik WIST dat iemand dat ging zeggen! Jullie zijn zo VOORSPELBAAR No problem. Als iemand de bal goed aangeeft, wil ik hem er wel inkoppen. Het is geen voorbeeld van voorspelbaar zijn, het is een voorbeeld van aardig willen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redlite_be Geplaatst 16 oktober 2006 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2006 PS, natuurlijk is ons forum leuker Ik WIST dat iemand dat ging zeggen! Jullie zijn zo VOORSPELBAAR No problem. Als iemand de bal goed aangeeft, wil ik hem er wel inkoppen. Het is geen voorbeeld van voorspelbaar zijn, het is een voorbeeld van aardig willen zijn. ' 't was maar om te lachen zenne (Hierbij ineen een shameless Belgencliché gebruikend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronenbianca Geplaatst 17 oktober 2006 Share Geplaatst 17 oktober 2006 (bewerkt) Echt waar, wat zijn die Belgen er toch goed in om hun afkomst te laten ruiken Dat merk je hier in de Grensstreek ook bijna dagelijks! (Natuurlijk afhankelijk vanwaar de wind waait hè) 17 oktober 2006 bewerkt door ronenbianca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beltjes Geplaatst 28 november 2006 Share Geplaatst 28 november 2006 Het is een beetje een "long shot" maar ik wil het toch proberen. Zo'n dik half jaar geleden hoorde ik over geocaching van een nederlandse klant van onze firma. Deze persoon kon men zo'n enthousiasme vertellen over zijn hobby dat ik dit zeker ook eens wou proberen. Diezelfde avond nog heb ik aangelogd op www.geocaching.com... Ik heb ondertussen 78 finds en ben owner van 4 Nu wil ik op zoek naar deze sympahieke noorderbuur die mij deze fantastiche hobby aan de hand heeft gedaan. Probleem... Ik ben totaal zijn naam en voornaam vergeten. Het project van de softwarefirma waarvoor hij werkte is afgelopen en opgeleverd dus is de kans klein dat ik daar nog mee te maken ga hebben. Wat weet dit Belgje dan nog wel? *We hebben elkaar ontmoet in Arnhem in een kantoor nabij de Rijn met zicht op een soort van grote kunstmatige heuvel. *Het betrof etiket-printers *het was een project voor een grote koffiefabrikant (ik geloof D.E.) *Hij was niet echt de progammeur, eerder projectleider geloof ik *Hij vertelde vol enthousiasme over een cache die draaide rond een verhaal waarbij 3 dochters door hun (stief?)vader vermoord waren of zoiets. leuk detail...Hij heeft mij niet aleen over geocache verteld, maar ik heb toen s'middags tesamen met hem een oer hollands BROODJE KROKET met karnemelk genuttigd! jaja een hele nieuwe wereld is voor mij open gegaan die dag Nu... Wie denkt te weten over wie ik praat? Of wie kan mij op het goede spoor zetten? Ik weet dat jullie allemaal graag dingen zoeken en uitpluizen dus dit is nog eens een cache met een speciale opdracht. Verder wil ik nog even kwijt dat jullie een zeer gezellig forum hebben met veel leukere icoontjes dan wij Funny! Vraagje werkte die man voor D.E mss Gr.De Beltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvc Geplaatst 28 november 2006 Share Geplaatst 28 november 2006 longshot.... *het was een project voor een grote koffiefabrikant (ik geloof D.E.) zo te zien wel beltjes....... . johanvc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
franka en pim Geplaatst 28 november 2006 Share Geplaatst 28 november 2006 (bewerkt) Was het op dinsdag 25 april? Deze cache al voor de derde keer gelopen, steeds samen met mensen die ik kennis laat maken met het geocachen. Erg mooie wandeling en prima verzorgd. Jammer dat de strop verdwenen was. Mijn complimenten Herkenning? 28 november 2006 bewerkt door franka en pim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redlite_be Geplaatst 28 november 2006 Auteur Share Geplaatst 28 november 2006 Was het op dinsdag 25 april?Deze cache al voor de derde keer gelopen, steeds samen met mensen die ik kennis laat maken met het geocachen. Erg mooie wandeling en prima verzorgd. Jammer dat de strop verdwenen was. Mijn complimenten Herkenning? Jammergenoeg niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden