The Scorpios Geplaatst 8 oktober 2006 Geplaatst 8 oktober 2006 In GE zie ik leuk alle caches per soort op het gebied. Maar alle gevonden caches staan er ook bij. Dus het gemak schiet zijn doel voorbij in de regio waarin je al veel gevonden hebt. Dan is de kaart van Reintje handiger. en ik wacht met smart op de link dat ik aanbevelingen kan zien. Maar das wat anders Terug naar mijn vraag, kan ik de caches op GE selecteren op not-yet-found?
thex Geplaatst 8 oktober 2006 Geplaatst 8 oktober 2006 (bewerkt) ja, met een premium membership kun je pocket queries draaien op not found (yet). De resulterende .gpx bestand kun je in GSAK laden, en dan naar google earth stappen (of iets anders). 8 oktober 2006 bewerkt door thex
de Roode Lantaarn Geplaatst 8 oktober 2006 Geplaatst 8 oktober 2006 Sterker nog. Als je in het bezit bent van een premium membership dan hoef je geen eens PQ's te maken van al je not founds. GSAK kan dat zelf ook onderscheiden en mbv een macro wat op het GSAK-forum staat maakt hij een perfecte export voor GE. Caches zijn dan onderverdeeld op type en al je gevonden caches bevatten een rood vinkje. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een export te maken zonder je founds.
Reintje de Vos † Geplaatst 8 oktober 2006 Geplaatst 8 oktober 2006 Terug naar mijn vraag, kan ik de caches op GE selecteren op not-yet-found? Ik ben bezig ze te tonen in GoogleMaps. De mijne heb ik al gezien.
The Scorpios Geplaatst 9 oktober 2006 Auteur Geplaatst 9 oktober 2006 Sterker nog.Als je in het bezit bent van een premium membership dan hoef je geen eens PQ's te maken van al je not founds. GSAK kan dat zelf ook onderscheiden en mbv een macro wat op het GSAK-forum staat maakt hij een perfecte export voor GE. Caches zijn dan onderverdeeld op type en al je gevonden caches bevatten een rood vinkje. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een export te maken zonder je founds. Ik zou zeggen: uiteraard premium lid (en donateur ;-) en gsak geregistreerd maar die macro kon ik (nog) niet vinden. Nu wel! bedankt voor de tip
Aanbevolen berichten