Spring naar bijdragen

Vasthouden van een Hitch-hiker


Biertjuh

Aanbevolen berichten

Er zijn een aantal Hitch-hikers die ik volg omdat ze dicht bij huis liggen. De laatste tijd merk ik dat deze lange tijd vastgehouden worden door hun tijdelijke eigenaar, als ruilobject, of alleen te loggen door "geocachevrienden". Als voorbeeld deze Koe. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak, dit kan nooit de bedoeling van de eigenaar van deze Hitch-hiker zijn geweest, bovendien is dit zeer onvriendelijk ten opzichte van andere cachers.

Marja :wine: die net weer een berichtje kreeg dat de Hitch-hiker die ze volgt "even bekeken mocht worden" :yes::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er zijn een aantal Hitch-hikers die ik volg omdat ze dicht bij huis liggen. De laatste tijd merk ik dat deze lange tijd vastgehouden worden door hun tijdelijke eigenaar, als ruilobject, of alleen te loggen door "geocachevrienden". Als voorbeeld deze Koe. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak, dit kan nooit de bedoeling van de eigenaar van deze Hitch-hiker zijn geweest, bovendien is dit zeer onvriendelijk ten opzichte van andere cachers.

Marja :wine: die net weer een berichtje kreeg dat de Hitch-hiker die ze volgt "even bekeken mocht worden" :yes::thumbup:

 

Jammer dat er soms zo omgegaan wordt. Totally not done. :no::wine:

 

Gauw overgeven of ergens plaatsen die Koe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn een aantal Hitch-hikers die ik volg omdat ze dicht bij huis liggen. De laatste tijd merk ik dat deze lange tijd vastgehouden worden door hun tijdelijke eigenaar, als ruilobject, of alleen te loggen door "geocachevrienden". Als voorbeeld deze Koe. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak, dit kan nooit de bedoeling van de eigenaar van deze Hitch-hiker zijn geweest, bovendien is dit zeer onvriendelijk ten opzichte van andere cachers.

Marja :wine: die net weer een berichtje kreeg dat de Hitch-hiker die ze volgt "even bekeken mocht worden" :thumbdown::thumbdown:

 

Die zal ook wel in een TB bakkie op een event komen te liggen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn een aantal Hitch-hikers die ik volg omdat ze dicht bij huis liggen. De laatste tijd merk ik dat deze lange tijd vastgehouden worden door hun tijdelijke eigenaar, als ruilobject, of alleen te loggen door "geocachevrienden". Als voorbeeld deze Koe. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak, dit kan nooit de bedoeling van de eigenaar van deze Hitch-hiker zijn geweest, bovendien is dit zeer onvriendelijk ten opzichte van andere cachers.

Marja :wine: die net weer een berichtje kreeg dat de Hitch-hiker die ze volgt "even bekeken mocht worden" :thumbdown::thumbdown:

 

Die zal ook wel in een TB bakkie op een event komen te liggen :yes:

 

 

Bedoel je het Cluedo Event?

 

Als dat zo is vind ik het persoonlijk wel erg lang!!!

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eigenaar van deze HH is al jaren geen geocacher meer, dus die zal het niet uitmaken wat er gebeurd. Van de tijdelijke eigenaar heb ik bericht gehad dat deze al ter ruil is gevraagd door een andere cacher en tot de ruil met hem meereist, en wie weet hoe lang dat nog duurt.

Helaas, het is jammer. Hopelijk vind ik ooit een HH in een cache, die kan ik dan vasthouden om te ruilen :wine::thumbdown:

Marja :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eigenaar van deze HH is al jaren geen geocacher meer, dus die zal het niet uitmaken wat er gebeurd. Van de tijdelijke eigenaar heb ik bericht gehad dat deze al ter ruil is gevraagd door een andere cacher en tot de ruil met hem meereist, en wie weet hoe lang dat nog duurt.

Helaas, het is jammer. Hopelijk vind ik ooit een HH in een cache, die kan ik dan vasthouden om te ruilen :wine::thumbdown:

Marja :thumbdown:

 

Ik heb hier een bakkie met eindcoordinaten van mysterie caches. Daar gooit soms iemand wel eens wat in en haalt er wat uit :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...