Biertjuh Geplaatst 15 september 2006 Share Geplaatst 15 september 2006 Er zijn een aantal Hitch-hikers die ik volg omdat ze dicht bij huis liggen. De laatste tijd merk ik dat deze lange tijd vastgehouden worden door hun tijdelijke eigenaar, als ruilobject, of alleen te loggen door "geocachevrienden". Als voorbeeld deze Koe. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak, dit kan nooit de bedoeling van de eigenaar van deze Hitch-hiker zijn geweest, bovendien is dit zeer onvriendelijk ten opzichte van andere cachers. Marja die net weer een berichtje kreeg dat de Hitch-hiker die ze volgt "even bekeken mocht worden" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 15 september 2006 Share Geplaatst 15 september 2006 Er zijn een aantal Hitch-hikers die ik volg omdat ze dicht bij huis liggen. De laatste tijd merk ik dat deze lange tijd vastgehouden worden door hun tijdelijke eigenaar, als ruilobject, of alleen te loggen door "geocachevrienden". Als voorbeeld deze Koe. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak, dit kan nooit de bedoeling van de eigenaar van deze Hitch-hiker zijn geweest, bovendien is dit zeer onvriendelijk ten opzichte van andere cachers. Marja die net weer een berichtje kreeg dat de Hitch-hiker die ze volgt "even bekeken mocht worden" Jammer dat er soms zo omgegaan wordt. Totally not done. Gauw overgeven of ergens plaatsen die Koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 16 september 2006 Share Geplaatst 16 september 2006 Er zijn een aantal Hitch-hikers die ik volg omdat ze dicht bij huis liggen. De laatste tijd merk ik dat deze lange tijd vastgehouden worden door hun tijdelijke eigenaar, als ruilobject, of alleen te loggen door "geocachevrienden". Als voorbeeld deze Koe. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak, dit kan nooit de bedoeling van de eigenaar van deze Hitch-hiker zijn geweest, bovendien is dit zeer onvriendelijk ten opzichte van andere cachers. Marja die net weer een berichtje kreeg dat de Hitch-hiker die ze volgt "even bekeken mocht worden" Die zal ook wel in een TB bakkie op een event komen te liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 16 september 2006 Share Geplaatst 16 september 2006 Misschien een mailtje naar de tijdelijke eigenaar (evt via de eigenaar?). Fire5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 16 september 2006 Share Geplaatst 16 september 2006 Er zijn een aantal Hitch-hikers die ik volg omdat ze dicht bij huis liggen. De laatste tijd merk ik dat deze lange tijd vastgehouden worden door hun tijdelijke eigenaar, als ruilobject, of alleen te loggen door "geocachevrienden". Als voorbeeld deze Koe. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak, dit kan nooit de bedoeling van de eigenaar van deze Hitch-hiker zijn geweest, bovendien is dit zeer onvriendelijk ten opzichte van andere cachers. Marja die net weer een berichtje kreeg dat de Hitch-hiker die ze volgt "even bekeken mocht worden" Die zal ook wel in een TB bakkie op een event komen te liggen Bedoel je het Cluedo Event? Als dat zo is vind ik het persoonlijk wel erg lang!!! knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 16 september 2006 Share Geplaatst 16 september 2006 Tjsa, vind ik ook wel erg lang. Een hitch-hiker is toch min of meer hetzelfde als ene tb, ook daar is een maand wel lang vind ik. Maar wellicht heeft tie contact gehad met de eigenaar....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 16 september 2006 Auteur Share Geplaatst 16 september 2006 De eigenaar van deze HH is al jaren geen geocacher meer, dus die zal het niet uitmaken wat er gebeurd. Van de tijdelijke eigenaar heb ik bericht gehad dat deze al ter ruil is gevraagd door een andere cacher en tot de ruil met hem meereist, en wie weet hoe lang dat nog duurt. Helaas, het is jammer. Hopelijk vind ik ooit een HH in een cache, die kan ik dan vasthouden om te ruilen Marja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 16 september 2006 Share Geplaatst 16 september 2006 De eigenaar van deze HH is al jaren geen geocacher meer, dus die zal het niet uitmaken wat er gebeurd. Van de tijdelijke eigenaar heb ik bericht gehad dat deze al ter ruil is gevraagd door een andere cacher en tot de ruil met hem meereist, en wie weet hoe lang dat nog duurt. Helaas, het is jammer. Hopelijk vind ik ooit een HH in een cache, die kan ik dan vasthouden om te ruilen Marja Ik heb hier een bakkie met eindcoordinaten van mysterie caches. Daar gooit soms iemand wel eens wat in en haalt er wat uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 17 september 2006 Share Geplaatst 17 september 2006 Hallo Maare de huidige eigenaar is mlvdburg toch? Gewoon een mailtje sturen lijkt me Groetjes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden