De Roode Loper Geplaatst 12 september 2006 Geplaatst 12 september 2006 Ik zie in de gebruikerslijst 94 namen die met GEO beginnen. Hoe zijn dan de afspraken dat de namen niet met GEO mogen beginnen? Zoals de heer L. van Gaal zei: Zijn zij nu zo dom of ben ik nou zo slim ??
Jurgen & Co Geplaatst 12 september 2006 Geplaatst 12 september 2006 Ik denk door schade en schade word je wijs. Vermoedelijk is men pas later tot deze conclusie gekomen omdat zich zo veel mensen zich hadden aangemeld met een naam die begint met geo.
GeoVlinder Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 sinds wanneer is dat dan ?? Dat wil ik ook wel weten. Tot 15 jan mocht het in ieder geval nog wel! groetjes GEOvlinder
Team Professor X Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 GeoPoesz Gisteren, 21:46 Bericht #15 sinds wanneer is dat dan ?? Wat maakt dat nu uit, dat is toch GEOLOGISCH
GEORIBO Geplaatst 13 september 2006 Auteur Geplaatst 13 september 2006 Het is wellicht wel logisch. Maar niet handig, maar niet onoverkomelijk, als www.geocaching.com wel GEO accepteert.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden